//

Werkt Uitzending gemist en RTL XL ??

Werkt Uitzending gemist en RTL XL ?? discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand iets zeggen over de werking van de Apple TV4 met de Uitzending gemist en RTL XL app???? Werkt dit nu wel of niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-15, 16:32
mrsat's schermafbeelding
mrsat mrsat is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard Werkt Uitzending gemist en RTL XL ??

Kan iemand iets zeggen over de werking van de Apple TV4 met de Uitzending gemist en RTL XL app????

Werkt dit nu wel of niet zonder problemen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-15, 12:05
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zijn nog geen apps voor de Apple TV zelf in de app store, en het is nog onduidelijk wanneer (en of) die komen.
Omdat er daarvoor ook geen browser app is heb je ook niet de mogelijkheid om op de websites terug te vallen.

Je kunt wel de NPO app van je iPhone of iPad via Airplay op je Apple TV afspelen.
Voor uitzendig gemist, maar ook NPO 1, 2 en 3 live.

Voor RTL XL werkt dat ook, maar alleen om afleveringen terug te kijken (niet voor live tv)

Ik heb er geen problemen mee, maar het ook nog heel weinig gebruikt icm de TV4.


PS klopt je profiel-info nog, zit je met allebei nog op iOS 7.1.2? Dat soort info kàn heel handig zijn voor anderen om als je een vraag stelt het antwoord op jouw versies af te stemmen... (Voor deze apps maakt het overigens niet uit).

Laatst gewijzigd door Guest-20170917003111; 17-11-15 om 12:21.
  #3  
Oud 27-11-15, 10:33
rvdl65 rvdl65 is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard

Gisteren uitzending gemist via sideloading op de  tv 4 gezet.
Maar bij mij streamt het niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: RTL XL en Uitzending gemist werken niet [jailbreak] tjerkpolle Jailbreak 1 15-06-12 12:30
Uitzending gemist op de RTL zenders werkt niet Cipolini iPad algemeen 1 06-04-12 23:10
App RTL xl / uitzending gemist krijg ik niet op mijn nieuwe ipad2!!! Leoniecob23 iPad Apps 8 04-01-12 11:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.