//

Infuse probleem

Infuse probleem discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij op weg helpen? Sinds afgelopen week een computer met Windows 10. Ik heb daarop een map gedeelt. De map komt ook voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-16, 17:57
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard Infuse probleem

Wie kan mij op weg helpen?

Sinds afgelopen week een computer met Windows 10. Ik heb daarop een map gedeelt. De map komt ook voor in mijn netwerklocaties op de computer.
De aTV 4 ziet de share ook, maar op het moment dat ik hem wil opslaan gaat hij de verbinding testen en geeft hij aan dat: "Er is een fout is opgetreden". Uw gebruikersnaam en wachtwoord combinatie is niet goed.
Ik heb geen gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld, deze leeg gehouden. Ook heb ik de map op de computer geen gebruikersnaam of wachtwoord gegeven.
Wat zie ik over het hoofd, of met andere woorden, waarom kan ik de verbinding niet maken?

Bassmanjunior
__________________
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-16, 18:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bassmanjunior Bekijk bericht
Wat zie ik over het hoofd, of met andere woorden, waarom kan ik de verbinding niet maken?
Als die gedeelde map geen public SMB(2) share is zal je toch een authenticatie moeten gebruiken. Ik gebruik met Infuse 4.0.3 public SMB2 shares op een OS X server en dat werkt perfect zonder authenticatie.
  #3  
Oud 15-02-16, 18:35
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard

Timosha,

Net het probleem zelf opgelost. Op de Windows pc via de geavanceerde instellingen voor delen een aantal aanpassingen gedaan.
Bij gast of openbaar de netwerkdetectie en bestand en printerdeling ingeschakeld.
Bij alle netwerken het met wachtwoord beveiligd uitgeschakeld.

Daarna kon ik weer de connectie maken zonder foutmelding.

Dank voor het meedenken.

Bassmanjunior
__________________
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Forst look Infuse 4 for Apple TV 4 beta pvanderven Apple TV - 4e generatie 16 14-12-15 03:06
Infuse & MKV mijnipadx iPad Apps 9 27-01-14 22:17
Krakend geluid in Infuse DMSchnitzler Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 13-01-14 19:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.