//

tv os 9.2 en foto's laten zien op apple tv

tv os 9.2 en foto's laten zien op apple tv discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg het maar niet voor elkaar om met behulp van de app foto's een degelijke dia show op de apple tv te laten zien. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-16, 13:58
barley barley is offline
• iOS 4.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 31
Standaard tv os 9.2 en foto's laten zien op apple tv

Ik krijg het maar niet voor elkaar om met behulp van de app foto's een degelijke dia show op de apple tv te laten zien.

Met icloud zie ik wel alle albums die naar datum worden getoond maar kan niet zoeken naar een album met bepaalde datum en kan ook niet zoals vroeger een diashow met door mij van te voren aan te geven pauze's en bewegingen draaien.
Zei bijlage van mijn mappen structuur met hoofdmappen op datum met daarin submappen met gebeurtenissen.

Delen gaat niet m.b.v. Itunes, ik kan in Itunes maar niet aangeven waar de bestanden staan, aanwijzen van de foto's database gaat niet.

Ik heb de update van apple tv van de week geinstalleerd.

wie weet wat er fout gaat of wat ik anders moet doen?
wie weet of er een ander programma is waarmee ik een dia show op de apple tv kan draaien zoals vroeger perfect mogelijk was met iphoto?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2016-03-22 om 12.56.41.jpg‎ (29,9 KB, 7x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is er een manier of programma om je Windows bureaublad op je Apple Tv te laten zien? jplt Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 30-05-14 00:17
iPad 2 blijft Apple logo laten zien Robbedouche iPad algemeen 8 04-05-14 22:03
problemen met foto's van samsungcamera om die op een ipad te laten zien bluffer11 iPad algemeen 6 12-09-13 09:04
Hoe naam en foto beller laten zien / Caller ID ? Bartje Muziek, foto & video 26 30-03-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:34.