//

Infuse

Infuse discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Tot alle tevredenheid gebruik ik Infuse op mijn Apple TV4 Echter als ik naar mijn favorieten ga dan zie ik op het scherm een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-16, 16:21
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard Infuse

Hoi,

Tot alle tevredenheid gebruik ik Infuse op mijn Apple TV4

Echter als ik naar mijn favorieten ga dan zie ik op het scherm een groot grijs icoon met een ster erin staan.

Is het mogelijk hier een eigen afbeelding aan toe te wijzen of moeten wij het gewoon met dat (lelijk) grijs ding doen?

thx
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-16, 16:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Is het mogelijk hier een eigen afbeelding aan toe te wijzen of moeten wij het gewoon met dat (lelijk) grijs ding doen?
Ge kunt in die directories PNG-bestanden toevoegen met de naam "favorite-atv.png". Dat staat ook heel goed uitgelegd op het forum van FireCore.

Dus, wij moeten het niet doen met lelijke grijze dingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Infuse probleem bassmanjunior Apple TV - 4e generatie 2 15-02-16 17:35
Forst look Infuse 4 for Apple TV 4 beta pvanderven Apple TV - 4e generatie 16 14-12-15 02:06
Infuse & MKV mijnipadx iPad Apps 9 27-01-14 21:17
Krakend geluid in Infuse DMSchnitzler Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 13-01-14 18:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.