//

foto's bekijken via NAS

foto's bekijken via NAS discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een NAS een WDMyCloud waarop geen Plex server kan draaien dus ben ik genoodzaakt om video's te bekijken via InFuse, dit werkt perfect. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-16, 11:24
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard foto's bekijken via NAS

Ik heb een NAS een WDMyCloud waarop geen Plex server kan draaien dus ben ik genoodzaakt om video's te bekijken via InFuse, dit werkt perfect. Maar ik wil ook mijn complete fotobibliotheek kunnen bekijken via de ATV4, InFuse ondersteunt dit niet en een ander programma die via de NAS foto's stream is er niet althans ik kan geen vinden.

Ik kan wel foto's via mijn iPad of iPhone streamen vanaf de NAS naar de iPhone of iPad en weer streamen naar mijn ATV4, maar die stap ertussen wil ik niet. Nu heb ik AirPhoto Tv gevonden maar die werkt niet althans ik krijg de SMB server niet werkend, is er een app die dit wel kan doen en ook makkelijk zodat ook mijn vrouw hiermee overweg kan zoals Plex en InFuse??
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-16, 21:07
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Heb je Infuse 4 ?
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #3  
Oud 27-05-16, 16:50
srna513006 srna513006 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2015
Locatie: Den Hoorn ZH bij Delft
Berichten: 6
Standaard

Ik wil hier even op inhaken.
Ook ik heb deze week mijn WD TV Live vervangen door een Apple TV 4.
Het afspelen van de op mijn NAS in mappen opgeslagen diverse videoformaten met VLC gaat uitstekend.
Echter het weergeven van foto's is een ramp.
Ik kan wel via iTunes - Thuisdeling de op mijn MacBook opgeslagen mappen met foto's al dan niet via een Diavoorstelling weergeven maar via de NAS lukt dat niet.
Ik zie weliswaar de fotomappen op de NAS, kan deze ook kiezen maar als ik dan op een foto klik blijft de TV 4 eindeloos laden.
Heeft iemand een idee hoe of met welke al dan niet betaalde app ik van een NAS afkomstige foto's op de TV 4 kan weergeven.
De meer dan 10.000 foto's staan in mappen opgeslagen want anders kan ik de foto's nooit meer terugvinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's op Ipad3 bekijken die op mijn NAS staan ? fvanleuvenp2groupnl Muziek, foto & video 2 13-04-12 12:09
Stream vanaf NAS bekijken MCNO iPad Apps 3 03-01-12 14:26
Foto's bekijken op fotobank Masquerate Ontwikkelen voor iOS 4 01-05-10 14:12
Muziek: Foto Muziek film van nas naar iPhone gertmeppelink Muziek, foto & video 0 21-06-09 12:25
Foto: Foto's bekijken op je mobileMe Lancia Muziek, foto & video 0 06-01-09 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.