//

Uitzending gemist

Uitzending gemist discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb nog een Apple TV 2 en maak daar vrijwel geen gebruik van, met name omdat het streamen vanaf m'n Mac ernstig te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-17, 11:39
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard Uitzending gemist

Hi,

ik heb nog een Apple TV 2 en maak daar vrijwel geen gebruik van, met name omdat het streamen vanaf m'n Mac ernstig te wensen over laat. De Apple TV is bekabeld aangesloten en m'n Mac is verbonden via de 5MHz band. Aan de snelheid van het netwerk kan het eigenlijk niet liggen als je het mij vraagt.

Nu dacht ik dat het beter zou gaan als er een Apple TV 4 zou komen met daarop apps die rechtstreeks de stream binnen zouden halen en verwerken.

Zijn die apps volop aanwezig en wat zijn daar de ervaringen mee ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-17, 14:17
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Helemaal niemand die hier iets over kan zeggen
  #3  
Oud 15-06-17, 20:07
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Tja, toch teleurstellend.....
  #4  
Oud 19-06-17, 17:15
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik moet zeggen dat ik hem een par keer lees, maar simpelweg je vraag niet echt goed zie.
Bedoel je of er een uitzending gemist app is op de atv?
Bedoel je dat je vanaf een device wil airplayen naar de atv?

Ik heb hier een atv4 (en een 3) staan, vorige week nog een film met vlc player via AirPlay vanaf de iPad afgespeeld en dat werke goed.
De ziggo go app kan ook airplayen naar de atv, helaas niet met alles (uitzending gemist dacht ik, en films niet). En die prutsers bij Ziggo willen steeds maar niet de ziggo go app uitbrengen voor de Atv.
Overigens had ik eerst de atv bedraad aangesloten, maar omdat ik te lui was ergens anders een kabel voor te halen sinds een tijdje draadloos. Dat werkt zonder enig probleem. Daarna eigenlijk nooit meer de draad weer terug gedaan.

Misschien heb je hier wat aan.
  #5  
Oud 19-06-17, 18:39
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Op zich is mijn vraag wel helder denk ik: streamen vanaf mijn MBP gaat niet lekker ondanks dat alles met Gigabit switches, router aan elkaar is geknoopt en dus dacht ik: als op de ATV4 apps kunnen worden gezet zoals Uitzending Gemist of RTL-XL dan zou dat al een "plus" zijn omdat alles dan op de ATV4 zelf wordt geregeld, en de vraag is dan ook of die er zijn en wat de ervaringen daarmee zijn.

Jij in ieder geval bedankt voor je reactie en de genomen moeite om te begrijpen wat ik bedoel 😄
  #6  
Oud 13-10-17, 05:35
basvoet basvoet is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb een Apple TV 4 zonder bekabeling en Full HD films van mijn NAS spelen als een zonnetje (via de Infuse app). Ook Netflix werkt zonder enige hapering. Streamen via Airplay idemdito. Maar ik heb geen vergelijk, heb geen eerder model Apple TV gehad.
  #7  
Oud 14-10-17, 16:27
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ik heb zowel een ATV3 als 4. Er is geen verschil in streamen vanaf mijn iPad. Wel heeft de ATV meer apps, maar (nog) niet van NPO (uitzending gemist), dus die stream ik. Hrt verschil tussen een ATV2 en 3 vind je hier.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
uitzending gemist Abaan iPad Apps 3 08-08-11 14:39
Uitzending Gemist Dash8 iPhone Apps 165 08-07-10 21:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.