//

Apple TV4 en bediening via Siri

Apple TV4 en bediening via Siri discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor een vriend die na een ernstig ongeval verlamd is vanaf zijn schouders (en derhalve ook zijn handen niet meer kan gebruiken) ben ik aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-02-18, 15:18
patbrand patbrand is offline
• iOS 11.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2018
Berichten: 1
Question Apple TV4 en bediening via Siri

Voor een vriend die na een ernstig ongeval verlamd is vanaf zijn schouders (en derhalve ook zijn handen niet meer kan gebruiken) ben ik aan het uitzoeken wat Siri voor hem kan betekenen. Bijvoorbeeld icm Apple TV. Ik ben benieuwd wat je precies wel en niet met Siri voice commands kan. Ik weet dat je bijv een Netflix film kunt opzoeken, maar kun je ook de tv aan en uitzetten? Kun je scrollen door films? Met andere woorden: wat kun je wel en niet doen zonder je handen te gebruiken. Vooral hetgeen je niet kunt doen is interessant.
Dank, Patrick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-18, 11:36
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Siri werkt best goed. Ik heb films op mijn Mac staan en die kan ik via Siri heel eenvoudig opvragen. Ik vind de werking van Netflix niet echt betrouwbaar. Misschien komt het omdat ik onduidelijk spreek, maar als ik in het hoofdmenu van mijn Apple TV siri activeer (dit moet je overigens wel met de afstandsbediening (en dus je vinger) doen) en vraag naar 'Speel The Crown' Apple TV niet automatisch naar Netfix gaat en daadwerkelijk THe Crown speelt.
Reageren

Labels
apple tv 4, siri



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV bediening via iPhone/iPad Remote werkt niet meer iclubuser Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 17-08-13 23:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.