Apple tv 4k lampje blijft branden ondanks sluimer stand discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds gisteren heb ik een apple tv 4k in huis en het werkt allemaal perfect behalve op 1 ding na. Als ik de apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv 4k lampje blijft branden ondanks sluimer stand
Hallo,
Sinds gisteren heb ik een apple tv 4k in huis en het werkt allemaal perfect behalve op 1 ding na. Als ik de apple tv in sluimer stand zet gaat hij uit maar blijft alsnog het status lampje continu branden wat mij heel erg stoort. Ik heb overal gezocht naar een oorzaak maar kan niks vinden weten jullie misschien een oplossing voor dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke merk/type tv?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv2 lampje blijft snel knipperen na update 6.0.2 | HTM070 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 09-12-13 14:26 |
Proximity led blijft branden | warshooter | iPhone algemeen | 10 | 23-01-11 15:57 |
Gemiste oproep... gaat er een lampje branden?? | swappy18 | Archief | 1 | 23-12-10 13:10 |
Lampje bij camera blijft branden | jammer | iPhone algemeen | 1 | 06-11-10 10:35 |
Lockscreen blijft branden na ontvangen SMS | job002 | iPhone algemeen | 4 | 23-01-10 15:56 |
|
|