//

Thumbnails

Thumbnails discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 3 updates van m’n mac en iOS en appletv problemen met bestanddeling via de Apple tv ik krijg geen foto’s van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-18, 17:15
Romapedi Romapedi is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 7
Standaard Thumbnails

Ik heb sinds 3 updates van m’n mac en iOS en appletv problemen met bestanddeling via de Apple tv ik krijg geen foto’s van de gezichten meer bij gezichten en ook de slimme mappen van foto’s geven geen voorbeeld meer weer. Ook bij muziek is de thumbnail foto van verzameling bij slimme albums verdwenen.
Dit was niet het geval voor os 11.1 van iOS of appletv en voor high sierra
Wie weet de oplossing, normaal verdwijnt soortgelijke bugs bij een update maar na meerdere updates nog niets.

Laatst gewijzigd door Romapedi; 10-07-18 om 18:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bestandeling, thumbnails



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik thumbnails in het videomenu? I_Phone iPad algemeen 0 28-02-16 13:23
Foto: Thumbnails in fotoalbum verminkt Lrspg Muziek, foto & video 4 04-10-12 18:29
Verkeerde thumbnails bij video's bob-art iTunes 0 27-01-11 22:59
Foto: Foto thumbnails op network drive molletje Muziek, foto & video 0 27-07-10 21:51
Foto: Foto`s en thumbnails groter kb`s pimmers Muziek, foto & video 6 13-05-08 01:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.