//

ATV3 onthoud inloggegevens Netflix niet meer

ATV3 onthoud inloggegevens Netflix niet meer discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bedankt dat ik lid kon worden! Ik heb een probleem met ATV3, jaren tevreden kunnen kijken met ATV3 naar Netflix. Ineens weigerde de ATV ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-03-19, 15:06
pocoloco pocoloco is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2019
Berichten: 1
Standaard ATV3 onthoud inloggegevens Netflix niet meer

Hallo,

Bedankt dat ik lid kon worden!

Ik heb een probleem met ATV3, jaren tevreden kunnen kijken met ATV3 naar Netflix. Ineens weigerde de ATV op de slaapkamer de inloggegevens te onthouden voor Netflix. De ATV in de huiskamer werkte nog prima. Invoeren gegevens en dan kijken gaat goed maar na uitzetten zijn de gegevens weg. Uiteraard van alles geprobeerd, laatste update,reset, bij Neflix alle apparaten laten afmelden.
Na die laatste aktie doet ook de ATV in de huiskamer het niet meer. Ik kon met een gloednieuwe nooit gebruikte ATV3 testen maar helaas ook met deze ATV werkt het onthouden van de gegevens niet. Op de tablet gaat het goed,telefoon, pc werken ook goed.
Ik heb zelfs een nieuw account bij Netflix gemaakt om een probleem met mijn huidig account uit te sluiten maar ook dat helpt nit, bij het nieuwe account worden de inloggegevens ook niet onthouden.
Afmelden/aanmelden met Apple account werkt ook niet.
Modem van Ziggo gereset, helpt niet. Ik heb geen idee mee waar te zoeken, kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing?

alvast bedankt voor het meedenken,

vr grt

Hans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan Netflix niet meer starten op Apple TV kinkong Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 15-11-14 11:57
Menubalk safari is grijs en onthoudt nu mijn inloggegevens ook niet meer Nikiet iPad algemeen 5 23-12-13 22:21
ipad onthoud netwerk niet copyfile iPad algemeen 3 13-08-12 14:31
iPhone onthoud gebruikersnaam niet (en meer) BerryButsnek iPhone algemeen 1 28-03-12 22:02
Mail app onthoud de mail niet meer mvdw310 iPad Apps 0 25-10-11 09:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.