//

Geluid Apple TV niet via HDMI

Geluid Apple TV niet via HDMI discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal weken beslist mijn Apple TV zelf over welke kanalen hij het geluid afspeelt. Ik heb een HDMI kabel naar mijn soundbar. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-02-20, 21:12
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard Geluid Apple TV niet via HDMI

Sinds een aantal weken beslist mijn Apple TV zelf over welke kanalen hij het geluid afspeelt.

Ik heb een HDMI kabel naar mijn soundbar.
De Apple TV is ingesteld om audio af te spelen via HDMI.

De Apple TV veranderd deze setting zelf zonder dat er aan is gezeten naar afspelen via alle aanwezig AirPlay 2 boxen in het huis.

Als ik dit terug zet naar HDMI is dit weer gewijzigd als de Apple TV uit de sluimerstand komt en speelt alles weer via de AirPlay 2 speakers.

Vervelende is dat deze speakers ook in de slaapkamers van de kinderen staan en die dus wakker schrikken als het weer eens vanzelf veranderd.

Heeft iemand een oplossing of een zelfde probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: beeld via HDMI, geluid via externe speaker ernstdekker Desktop-applicaties 1 26-10-16 13:41
Apple tv via HDMI op versterker? Bianco Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 05-05-14 09:15
Video: Macbook Pro MiniPort To HDMI (geluid/audio probleem) IWantMusic Muziek, foto & video 3 06-03-12 20:26
Ipad 2 jailbreak via hdmi op tv geen geluid goeroe66 iPad accessoires en onderdelen 0 04-03-12 21:46
Apple tv van hdmi naar dvi met geluid mhjh Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 28-09-11 09:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.