//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Gelukt. Gewoon de tutorial gevolgd. Was wel even zweten, maar geen problemen ondervonden. Kan ik nu van de appstore gebruik maken?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #601  
Oud 20-07-08, 15:53
digyourownhole digyourownhole is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Standaard

Gelukt. Gewoon de tutorial gevolgd.

Was wel even zweten, maar geen problemen ondervonden.

Kan ik nu van de appstore gebruik maken?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 20-07-08, 15:54
garamondi garamondi is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard upgrade naar 2.0 met de nodige probleempjes

Vandaag ook de update gedaan via pwnage 2.0.
Eerst liep de tool vast bij het in DFU zetten met de melding :"failed to enter dfu mode", ttz de tussenstappen kreeg ik nooit te zien todat ik ergens las dat dit kwam omdat in de map libraries/itunes/ een map moesst staan genaamd: Device Support.
Eens deze aangemaakt liep het als een trein; ik heb zelfs alles nog zoals voorheen.
prachtig gewoon
  #603  
Oud 20-07-08, 15:55
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stig666 Bekijk bericht
@ michael

Misschien moet je erbij zetten dat je eerst bootneuter moet instaleren met instaler, ik denk dat dat die 1600 en 1601 fouten maakt
via de custom firmware word bootneuter mee geinstaleerd en na de installatie van je customfirmware begint bootneuter meteen zelf aan zijn werk zonder dat je zelf iets moet doen dus ligt daar niet aan .
maar als je de customfirmware instaleerd zoals in post nr 26 van deze topic beschreven staat krijg je die fout melding niet .
  #604  
Oud 20-07-08, 15:55
Jens Jens is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Erpe-Mere
Berichten: 25
Standaard

Ik krijg als ik shift + herstellen klik in itunes en dan dse juiste FW kies telkens een error (1600)...
Iemand?
  #605  
Oud 20-07-08, 15:56
Flexxo Flexxo is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door royster Bekijk bericht
Hij opent hier niet eens Macbook Pro Leopard 10.5.4.

Pwnage tool blijft in mijn dock springen
Ik ben blijkbaar niet de enige, maar heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden of is dit een bekend probleem?
  #606  
Oud 20-07-08, 15:58
Marcski's schermafbeelding
Marcski Marcski is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edd-- Bekijk bericht
autocorrect of woordenboek uitschakelen in 2.0

openssh installeren, en volgende files renamen (als je op US staat bijvoorbeeld):

/System/Library/TextInput/TextInput_en.bundle/Unigrams-en_US.dat
/System/Library/TextInput/TextInput_en.bundle/Unigrams-en_US.idx

deze files renamen naar .original bijvoorbeeld ...
heb ik gedaan, maar woordenboek doet het nog steeds..
(keyboard staat op English)
  #607  
Oud 20-07-08, 15:58
oll oll is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 87
Standaard

Ik heb gewoon even een forceer stop gedaan toen dit gebeurde en vervolgens nog een ker via quicksilver geopend. Toen deed het programma het prima
__________________
F.W. 1.1.4 + t9
  #608  
Oud 20-07-08, 15:58
Laurens's schermafbeelding
Laurens Laurens is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 19
Standaard

Het is toch gelukt!

Voor alle mensen die foutmelding 1602 krijgen:

iphone uit de dock halen, home button en aan/uit knop ca. 10 seconden ingedrukt houden totdat de iphone weer opnieuw opstart. Nu weer aan de computer leggen en nogmaals shift herstellen drukken en de custom 2.0 selecteren.

Dan doet hij het gewoon. DFU mode is dus soms nergens voor nodig.

Nu ff spelen
  #609  
Oud 20-07-08, 15:59
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jens Bekijk bericht
Ik krijg als ik shift + herstellen klik in itunes en dan dse juiste FW kies telkens een error (1600)...
Iemand?
Jens als je iphone in dfu staat er even uithalen. Druk op zowel home als sleep button voor 25 sec. Dan weer opstarten. Dan in recovery zetten door iphone uit te zetten van de stekker halen en weer aan de stekker hangen met vinger op de homeknop. Je ziet dan logo en stekker op de iphone. Dan weer herstellen met custom 2.0
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #610  
Oud 20-07-08, 15:59
FlorianG FlorianG is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 45
Standaard

Kan iemand mij helpen? Ik krijg bij het maken van een ispw een Fail bij: Scanning root filesystem with asr.. Plz i need my iphone!! Thnx alvast
  #611  
Oud 20-07-08, 16:01
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlorianG Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen? Ik krijg bij het maken van een ispw een Fail bij: Scanning root filesystem with asr.. Plz i need my iphone!! Thnx alvast
Pak gewoon de custom uit de eerste post Klaar ben je
  #612  
Oud 20-07-08, 16:01
Flexxo Flexxo is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oll Bekijk bericht
Ik heb gewoon even een forceer stop gedaan toen dit gebeurde en vervolgens nog een ker via quicksilver geopend. Toen deed het programma het prima
Oll, dank voor de tip. maar...ehhh...quicksilver?? Ben maar een simpele Mac user...
  #613  
Oud 20-07-08, 16:01
Levitas Levitas is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 19
Standaard

2.0 Custom Firmware gedownload, en via iTunes geinstalleerd op mijn telefoon. Vervolgens werd de baseband en bootloader etc. geflashed.. Dit allemaal succesvol.

Daarna heb ik mijn instellingen wat verandert, en drukte ik uit nieuwsgierigheid op Cydia. Ik kreeg meteen de melding dat er een update voor was, en ik heb ok "Agree" geklikt. Vervolgens kreeg ik een zwart scherm, met wat tekst erop, als: "Reading database ... 1064 files and directories currently installed. Preparing to replace cydia" etc. etc. Ook is de draaiende cirkel aanwezig op het midden van mijn scherm, wat aangeeft dat ie dus iets aan het doen is. Maar dit is al bijna 45 minuten zo!
Als ik op de button "close window" klik, gebeurt er niks. De home button geeft ook geen reactie, net zoals de aan/uit knop.

Zijn er nog meer mensen die last hebben van deze vastloper bij het updaten van Cydia, en misschien nog beter: Een oplossing ervoor?
  #614  
Oud 20-07-08, 16:02
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Het is toch gelukt!

Voor alle mensen die foutmelding 1602 krijgen:

iphone uit de dock halen, home button en aan/uit knop ca. 10 seconden ingedrukt houden totdat de iphone weer opnieuw opstart. Nu weer aan de computer leggen en nogmaals shift herstellen drukken en de custom 2.0 selecteren.

Dan doet hij het gewoon. DFU mode is dus soms nergens voor nodig.

Nu ff spelen
Ik kreeg deze error ook via DFU mode, ben dus jouw methode aan het proberen (gewoon SHIFT-restore in iTunes). Hij is deze keer toch bezig met restoren lijkt het...
EDIT: succesvol, startte opnieuw op en ging automatisch naar BootNeuter 2.0 die automatisch de bootloader en baseband aan het flashen is nu...
EDIT2: GELUKT ! Thx Michael, Laurens en natuurlijk het DevTeam !
__________________
iPhone 8GB (US) --- OOTB 1.1.2 (w51) --> 1.1.4
Agent 18 EcoShield --- Modded Sony MDR-EX71SL earphones

Laatst gewijzigd door Phuncz; 20-07-08 om 16:10.
  #615  
Oud 20-07-08, 16:04
stig666's schermafbeelding
stig666 stig666 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 78
Stuur een bericht via ICQ naar stig666 Stuur een bericht via MSN naar stig666
Standaard

vreemd dan, ik had die problemen wel, en nadat ik bootneuter erop had gezet ging het in 1 keer goed....
  #616  
Oud 20-07-08, 16:05
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Worked like a charm, raar dat ze dat van die map die moet bestaan niet even ondervangen hebben in de tool zelf na al die dagen van testen, maar ach, het is ze vergeven. Heb maar de Advanced mode gebruikt, zo krijg ik tenminste niet die aangepaste bootlogo's enzo.

Zo maar eens even in de AppStore shoppen! .
  #617  
Oud 20-07-08, 16:06
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van deze vastloper bij het updaten van Cydia, en misschien nog beter: Een oplossing ervoor?
Alles goed gelopen bij mij. Heeft maar een paar seconden geduurd en had 1 update.
  #618  
Oud 20-07-08, 16:06
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

nou, ik kom al helemaal niet ver!

Alles doorgelezen maar niets hierover gevonden.
Ik heb via de rapidshare link in de openingspost de custom firmware gedownload. Zodra die binnen is heb ik geen ispw file, maar maakt mijn Imac er een map van. In deze map staan dan 2 .dmg files waarvan ik er één kan openen. Ook hier geen .ispw file. Verder staan er in de map (die overigens Iphone 1_1_2 heet) nog een aantal mappen; Firmware (met DFU en allflash), een file "restore.plist" en nog een file "kernelcache.release.s518900x"
Via de pwnage tool die ik gedownload heb kan ik er niets mee!
Ik kom er niet uit, zie door de bomen het bos niet meer. Ben dan ook vrij nieuw met de Iphone, nooit zoiets eerder gedaan. Iemand die mij kan helpen? Ik heb een Iphone16Gb, niet de 3G.

(ps: toevallig niemand in de omgeving van Zwolle die mij kan helpen? Mijn Imac staat tot zijn/haar beschikking... lol)
  #619  
Oud 20-07-08, 16:06
Levitas Levitas is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Alles goed gelopen bij mij. Heeft maar een paar seconden geduurd en had 1 update.
Dan ga ik hem nu gewoon weer restoren naar 2.0, en probeer het nog eens
  #620  
Oud 20-07-08, 16:06
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Net succesvol geupdate naar 2.0 met de custom firmware van Michael! Gewoon via herstellen in iTunes.

Voorheen had ik: 1.1.4 (was unlocked met ziphone :S) waar nadien bootneuter overheen is gegaan met bootloader 4.6.

Nu eens de rest doen/checken.

THANKS Michael!

Laatst gewijzigd door Malork; 20-07-08 om 16:12.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 19:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 18:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:52.