//

Nog maar 300MB beschikbaar na update

Nog maar 300MB beschikbaar na update discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds dinsdag mijn iphone 8GB uit de VS binnen. Donderdagavond uiteindelijk kunnen unlocken (versie 1.1.1, anysim procedure). Maar tot mijn grote schrik opende ik iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-07, 12:14
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard Nog maar 300MB beschikbaar na update

Sinds dinsdag mijn iphone 8GB uit de VS binnen. Donderdagavond uiteindelijk kunnen unlocken (versie 1.1.1, anysim procedure).
Maar tot mijn grote schrik opende ik iTunes en had mijn iPhone nog maar een geheugen van 300MB.

iPhone hersteld naar 1.0.2, (bleef trouwens geunlocked), vrijdagochtend weer terug naar 1.1.1. Werkt allemaal fantastisch, behalve mijn schijfruimte... Kan iemand mij hierbij helpen?
__________________
...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-07, 12:30
Spree Spree is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Utrecht / Amsterdam
Berichten: 175
Standaard

sausje, je hebt waarschijnlijk de stappen van iNdependence (neem aan dat je dat als OS X-er gebruikt hebt) niet helemaal juist gevolgd. Start iNdependence en voer nogmaals de Jailbreak uit op 1.1.1, dat zou het moeten verhelpen.
Mocht je een oudere versie (< 1.2.4) van iNdependence gebruikt hebben, dan staat er een programmaatje op de website om dit probleem te verhelpen.
  #3  
Oud 26-10-07, 12:53
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Ik heb wel de nieuwste versie van independence gebruikt, maar alsnog kwam deze bug naar boven. Heb idd niet alles volgens het boekje gedaan, maar een beetje lopen mixen tussen 2 unlock guides plus een beetje zelfinitiatief.

Anyway, de 300mb tool van independence werkt ook als je de nieuwste independence gebruikt met firmware 1.1.1

Met andere woorden: Hij doet het weer! Bedankt voor de moeite!
  #4  
Oud 29-10-07, 00:55
Ralph Ralph is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard

Ik zit ook met problem dat ik maar 300Mb geheugen over heb. Zou iemand me de stappen uit kunnen leggen hoe ik dit mbv van een PC kan oplossen?
De ulock guide die ik gebruik heb is niet zo duidelijk en ik zou niet graag iets verkeeds doen waardoor ik opnieuw moet beginnen.

8Gb iPhone met 1.1.1 unlocked met anySim
  #5  
Oud 29-10-07, 10:27
Spree Spree is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Utrecht / Amsterdam
Berichten: 175
Standaard

Ralph, link even naar de guide die je gebruikt hebt, dan kunnen we zien wat je gedaan hebt, met welke software etc. etc. Dan kunnen we je misschien verder helpen.
  #6  
Oud 29-10-07, 11:36
Ralph Ralph is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard

Spree, De guide die ik gebuik heb staat op Unlock your iPhone to use any GSM SIM card TODAY. deze zet eerst 1.0.2 op de iPhone en zet later weer 1.1.1. terug, unlock uitaindelijk met anysim. Als je de guide niet kan downloaden, kan ik hem mailen.

Thanks
  #7  
Oud 29-10-07, 13:46
Spree Spree is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Utrecht / Amsterdam
Berichten: 175
Standaard

Heb je daarvoor betaald? Dan zou ik in de eerste plaats daar om support vragen (je hebt er tenslotte voor betaald). Waarom zou je er anders voor betalen als het ook gratis kan?
Zij gebruiken waarschijnlijk de IphoneSimFree-oplossing of gejatte opensource-applicaties.
  #8  
Oud 30-10-07, 17:04
4en 4en is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 29
Standaard

vanik heb ik hem uiteindelijk kunnen hacken... maar zit ook met die 300mb over... kan er iem links geven waar er stap voor stap word uitgelegd???
alvast bedankt!!! btw youtube werkt kheb de virgin 1.1.1 anysim gedaan
en dan die indipence 1.2.5 gedaan..ik ben radeloooss!!!
  #9  
Oud 30-10-07, 17:09
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

even surfen naar de google code van independence en daar de 300mb killer downloaden. Als je dit draait, opent hij terminal, wijst verder zichzelf, probleem opgelost.
Succes!
  #10  
Oud 23-11-07, 15:34
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Safari op iphone geeft aan dat hij dit bestandje niet kan downloaden (independence 300MB killer file)?
  #11  
Oud 23-11-07, 16:56
PooH! PooH! is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PooH! Bekijk bericht
"just run idemocracy and click on UnSymLink and it'll fix it."

Ik vond dit op een forum en het werkt bij mij.
https://forum.iculture.nl/f14/i...en-300-mb.html
  #12  
Oud 24-11-07, 14:00
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamez Bekijk bericht
Safari op iphone geeft aan dat hij dit bestandje niet kan downloaden (independence 300MB killer file)?
Misschien is het een idee om die 300MB fix te downloaden op je computer en vervolgens te draaien met terminal...
  #13  
Oud 27-02-08, 02:00
biggy_no1 biggy_no1 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb op mijn iphone ook last van een soortgelijk probleem...
heb namelijk helemaal niet zoveel apps geinst! en heb van die tweede partitie nog maar 25 mb over van de 300 :S de rest van de schijf gewoon 7.7 gig geeft ie ook aan in itunes

wat kan ik hier aan doen ?
  #14  
Oud 27-02-08, 03:00
Maarten Maarten is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biggy_no1 Bekijk bericht
Ik heb op mijn iphone ook last van een soortgelijk probleem...
heb namelijk helemaal niet zoveel apps geinst! en heb van die tweede partitie nog maar 25 mb over van de 300 :S de rest van de schijf gewoon 7.7 gig geeft ie ook aan in itunes

wat kan ik hier aan doen ?
Dit heeft te maken met de deling van je telefoon. Muziek etc worden ergens anders opgeslagen dan je apps. Dat dit 300mb is is niet vreemd hoor. Sterker nog dit hoort.

Dat je niet zoveel geheugen meer vrij hebt heeft te maken met een bug. HEb je de softupgrade gedaan? Die had last van dit fenomeen. Ook is het belangrijk dat je je telefoon in DFU modes zet bij het herstellen!! Zie voor antwoord op je vraag: Het grote Firmware 1.1.3 topic deel #2

P.S. Het is niet verstandig om te reageren in een 4/5 maanden oud topic he
__________________
"It's only a natural process that we believe in the lie, when we don't have the strength to face the truth."
  #15  
Oud 27-02-08, 04:00
biggy_no1 biggy_no1 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

hee maarten

haha ja beetje traag he ! maar ik zal gebruik maken van de grote firmware topic, want ik heb met bosstools geporbeerd te relocaten en na alles te moven, heb ik nog maar 130 mb op die andere partitie over, als ik dfu doe en dan restore ( hoop niet dat hij dan 1.1.4 doet want die is uit) maar dan ben ik al mijn apps en gegevns kwijt dacht ik zo ofniet?

thanks nog voor de reactie!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App update beschikbaar melding - maar niet als ik er op klik jasper109 iPhone Apps 1 21-09-10 08:23
Geheugen nog beschikbaar na demontage mvd1968 iPhone algemeen 0 23-04-10 18:49
iPhone Sim Free gelukt met 1.1.1 maar... 300mb in iTunes vrij??? michaelvdvaart Unlock [archief] 19 29-10-07 17:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.