Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) jakkes alleen voor de mac ! en zo te lezen komt hier geen custom fws meer te downloaden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jakkes alleen voor de mac ! en zo te lezen komt hier geen custom fws meer te downloaden?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@Momentum ik denk dat ze bedoelen dat er voor 4.0 geen cfw meer komt!
Ik ben namelijk zelf al op zoek naar 4.1 cwf voor de 3Gs! Is er al iemand die deze voor mij zou willen maken? Rasz |
|
|||
|
|||
hoi,ik heb dit topic goed bekekn en gelezen, maaar heb dus een 3G die op 3.0 zat gejailbr en unlocked gemaakt, maar heb dus de custom van de 3 met activatie van de 1e bladzij gedaan, maar tot nu helemaal nix de telefoon blijf in herstel mode .heb alle migelijke aangedragen oplossingen hier gevolgd maar nix zelfs niet met red snow... ik weet het ff niet meer ,zie ik soms iets over het hoofd?
|
|
||||
|
||||
Alle downloads zijn verlopen.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|