Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Lees eerst: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? Handleiding: Ga naar jailbreakme.com Slide to Jailbreak Proficiat! Je iDevice is gejailbreakt! Jailbreakme.com is een untethered-jailbreak! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic
Handleiding:
Jailbreakme.com is een untethered-jailbreak! Volgende iDevices worden ondersteund:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 05-08-10 om 17:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
JailbreakMe.com
De hacker Comex, heeft de site jailbreakme.com opnieuw leven ingeblazen.
Als je met je iphone/itouch/ipad naar deze site gaat en kiest voor jailbreaken. Dan zou je iphone snel jailbroken zijn Hieronder 2 plaatjes die ik net op tijd heb kunnen bemachtigen voor dat de server het begaf. Laatst gewijzigd door spysical; 02-08-10 om 00:35. |
|
|||
|
|||
Hier ook nog weinig succes.
Er staat dat het op elke iPhone werkt dus ik nam maar ff aan dat het ook op me 4 zou werken. Na het sliden eerst dit. En als ik de site dan opnieuw open krijg ik dit. |
|
|||
|
|||
En als de iphone nog niet geactiveerd is? Ik heb een amerikaanse 3GS, frustrerend.. Ik kan helemaal niets doen
|
|
|||
|
|||
Zorgen dat je eerst activeerd. En nee, dat is momenteel nog niet mogelijk zonder Amerikaanse simkaart aangezien Spirit niet activeerd, en deze jailbreak ook niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op mijn Ipad kan ik sliden voor de jailbreak, Ipad restart dan, maar de Cydia -applicatie verschijnt niet
Iemand hetzelfde met de Ipad? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Even voor de duidelijkheid:
1. de jailbreak is simpelweg niet foolproof, er kunnen natuurlijk nog bugs in zitten waardoor dingen foutgaan. 2. de jailbreak is vast niet berekend op zulk zwaar server verkeer, dus dat zou betekenen dat hij niet alle benodigde data binnenhaalt, waardoor de jailbreak niet goed gaat. En zo zijn er vast nog een paar scenario's te bedenken waardoor het niet goed gaat. Mijn advies is om het niet nu te proberen, maar doe het lekker morgen. Dan is het rustiger, is er minder verkeer, minder kans dat het fout gaat, en dus de kans groter dat het in 1 keer goed gaat. |
|
||||
|
||||
Voor degene bij wie het al gelukt is. Hoelang duurt het voordat het paarse scherm verdwijnt? Meteen of moet je toch even geduld hebben En wat krijg je verder te zien (dan weten wij ook hoe de juiste procedure verloopt )
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone opnieuw gestart, misschien helpt dat..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn providernaam is wel verdwenen na de jailbreak. Anderen hier ook last van?
|
||||
|
||||
Voor degene die nu met jailbreakme een jailbroken iDevice hebben, bevalt het?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Inderdaad je moet in het scherm dan zien "downloading" daarna verandert dat naar "Jailbreaking, hold tight". Als hij klaar is moet je een ander berichtje zien dat lijkt op cydia en hij zegt dat hij cydia heeft toegevoegd. Browser sluiten en Cydia moet er bij staan en anders heel ff wachten moest ik ook. Krijg je geen van alle dan moet je het later even proberen, ligt aan de servers. Werkt perfect en ben al bezig met tweaken. Bedankt Comex |
|
|||
|
|||
ik had ook de hele tijd een paars scherm en kwam niet verder
heb gereboot en mn safari geschiedenis coockies en cache geleegd. toen werkte het meteen |
|
|||
|
|||
Gewoon blijven proberen dus?
Ik heb steeds alleen dat paarse scherm, daarna doetie niets. eventjes rebooten. Keep on trying |
|
|||
|
|||
Waar gaan jullie de jailbreak voor gebruiken? Unlock, en wat nog meer?
En bij welke repo kan ik Frash krijgen |
|
||||
|
||||
Unlock voor iPhone 4:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
|
|