SMS beveiliging discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraagje, bestaat er een programma dat als je op sms icoon drukt je eerst een soort wachtwoord moet invoeren. ik bedoel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS beveiliging
Hallo,
ik heb een vraagje, bestaat er een programma dat als je op sms icoon drukt je eerst een soort wachtwoord moet invoeren. ik bedoel niet als je alleen al je iphone van stand-by afhaald. maar echt alleen als je op sms drukt.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik denk dat hier zeeeeeer veel vraag naar is, aangezien ik ongeveer het hele wereld wijde web heb doorzocht. En tot noch toe zonder resultaat ik hoop dat er nu iemand die het weet en een link stuurt of een Source...
Alvast bedankt voor die genen ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f8/ap...-paswoord.html |
|
|||
|
|||
Via Cydia kun je een programma'tje installeren dat mAdvLock heet, hiermee kun je ALLE applicaties met een wachtwoord beveiligen. Werk ideaal!
|
|
||||
|
||||
die applicatie bestond 7 maand geleden nog niet hoor... Kijk eens naar de datum van de post waarop je antwoordt
|
|
|||
|
|||
na 17 juni is er geen post meer geweest die een gepaste uitkomst biedt (ook niet in andere topics). Heel toevallig kwam ik deze week mAdvLock als nieuwe app tegen in Cydia, ik heb daarom dus toch de moeite genomen om een oplossing te posten. Als je dit niet kunt waarderen, dan hoef je het niet te lezen hoor... Ik denk dat anderen hier wel iets aan hebben.
|
|
||||
|
||||
MySMS kun je ook via Cydia downloaden: heeft wachtwoordbeveiliging en landscape typen. Super app, wél registreren voor 5 euro voor volledige functionaliteit.
|
|
|||
|
|||
tsja dank u vriendelijk... maar ik zit momenteel zonder iphone
ter reparatie gebracht maar tijdens het transport daar heen is hij beschadigt. en nu moet ik 216 euro betalen om hem te laten repareren !?:| en dat was ik toch eigenlijk niet echt van plan evengoed bedankt |
|
||||
|
||||
Ik heb deze gezocht, maar kwam uit eindelijk uit op LockDown, doet precies het zelfde (als het niet de zelfde app is)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
standaard iPhone4; sms beveiliging | jeef112 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 04-02-11 16:23 |
Data beveiliging | heijdemann | Archief | 1 | 11-04-10 13:17 |
Wachtwoord beveiliging | andre janssen | iPhone Apps | 1 | 27-11-09 22:45 |
SplashID + beveiliging. | snurkie | iPhone Apps | 1 | 18-08-08 09:11 |
Beveiliging | sjoeii | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-08-08 18:29 |
|
|