Snelle bootloader versie check via installer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Haal even de IMEI, ICCID codes en serienummers weg uit je post! Je iPhones komen uit de UK, dus je hebt een xSIM oplossing nodig. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Haal even de IMEI, ICCID codes en serienummers weg uit je post!
Je iPhones komen uit de UK, dus je hebt een xSIM oplossing nodig. Je kunt ze niet met software simlockvrij maken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lijkt me dat dat bij jou nog niet het geval is. Als je je Wi-Fi al aanhebt en je auto-lock hebt afstaan maar je hebt nog geen installer, dan ben je volgens mij gestopt met de tutorial. Normaal gezien heb je een contact aangemaakt met een url "prefs:" Bij dat contact zou je een tweede url moeten invoegen; jailbreakme[punt]com, dan contact saven en op de url jailbreakme klikken. Effe zijn ding laten doen en dan zou het moeten gelukt zijn. Dan heb je normaal gezien Installer staan. Voor de UK-phone heb ik volgende tutorial gebruikt: iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows Suc6! Cainnech |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu heb ik eindelijk uitsluitsel gekregen. Afgaand op mijn serienummer had ik een iPhone uit week 43 en hoopte dus dat er nog een oudere bootloader zou opstaan, maar driewerf helaas. Het is de gevreesde 4.6. Maar bedankt voor dit handige tooltje! Cainnech |
|
|||
|
|||
niet slim om al deze info van je iPhone's neer te zetten. Het is slimmer om het weg te halen!!
EDIT: sorry zag niet dat er een tweede pagina was. |
|
||||
|
||||
ik heb :
firmware 1.1.2 (SvPatch1.1.3) modem firmware 04.02.03_G eeprom version 208 Bootlaoder version 3.9_M3S2 week: 37 Laatst gewijzigd door croiman; 23-01-08 om 23:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
zou deze tel versie 1.1.3 hebben gestaan oorspronkelijk? Laatst gewijzigd door olaxco; 23-01-08 om 20:34. |
|
|||
|
|||
NIET al deze gegevens plaatsen, a.u.b. Dat staat toch in de startpost?! Anderen zouden er misbruik van kunnen maken! Mod, haal de gevoelige gegevens even weg.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bedankt voor het imei nummer, zal je vast iemand mee blij maken Als je niet wilt dat iemand anders je nummer misruikt, weghalen!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik probeer serienummer te wissen maar t'lukt niet ,,??
|
|
|||
|
|||
nu wel ....
|
|
|||
|
|||
wat houdt de EEPROM Revision in?
en hoe kun je aan je S/N zien uit welke week hij is? Laatst gewijzigd door EdoubleDee; 24-01-08 om 21:17. |
|
||||
|
||||
olaxco : waarom serie wissen? en hoe doe je dat?
Edoubledee : je ziet van welke week hij is door naar de serie nummer te kijken achterop je iphone bv : 72851DKPWH9. de vet gedrukte nummer hierin is je week nummer, de twee laatste voor de letters. Deze is dan week 51, wil dus zeggen, bootloader 4.6. voor week 45 is bootloader 3.9. Let wel, er zijn uitzonderingen, er zijn paar iphones bekent NA week 45 die nog bootloader 3.9 hebben, maar dit kom je niet veel tegen. |
|
|||
|
|||
Hey!
Ik maak (nog) gebruik van 1.0.2 als ik kan het prog. wel installeren op mn summerboard, maar ik krijg het niet geopend (sluit direct). Iemand een idee? Wil dus van 1.0.2 naar 1.1.3 en heb OSX (natuurlijk) wellicht eerst naar 1.1.2, maar hoe? thnx |
|
||||
|
||||
Dit is een bootloader check. Zit je wel in het goede topic?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het maakt voor 1.1.3 niet uit welke bootloader je hebt. Daarnaast is de bootloader toch (voorlopig) alleen hardwarematig te verandere. Dus door je iphone open te maken .
|
|
||||
|
||||
updaten naar 112 en de ziphone methode gebruiken zonder de unlock, jij moet anysim gebruiken dan, voor jou is alleen jailbreacken en activeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb mn iPhone sinds augustus, kans is dus groot dat ik 3.9 heb!? thnx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: @notcom waarschuwt voor 4.2.1: BB versie check in firmware | XIII | Jailbreak | 4 | 23-11-10 21:34 |
BootLoader check | TheNabster | Unlock [archief] | 12 | 12-04-08 15:01 |
Apple gaat checken op bootloader versie | ArB | Archief | 3 | 02-03-08 14:29 |
check firmware versie en modemversie!! | bughead | Archief | 11 | 11-10-07 00:18 |
Iphone in bestelling: zo check je de versie van een nieuwe iphone | marc | Archief | 1 | 30-09-07 01:19 |
|
|