Itoggle (GPRS uitzetten) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb mijn Iphone succesvol geupgrade naar 1.1.3 dmv software van DEVteam. Nu had ik hiervoor Itoggle omdat het apparaat maar data bleef downloaden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itoggle (GPRS uitzetten)
Hoi,
ik heb mijn Iphone succesvol geupgrade naar 1.1.3 dmv software van DEVteam. Nu had ik hiervoor Itoggle omdat het apparaat maar data bleef downloaden. Ik heb een Telfort/KPN abbo en dat heeft dus geen zin om in je settings van je internetconnectie niks te zetten of wat anders hij blijft op een of andere manier toch data binnenhalen als je niet in de buurt bent van een Wi-Fi point. Nu wil ik dat handmatig kunnen uitzetten alleen die Itoggle die ik had werkt niet meer op de 1.1.3. Iemand een ander idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone Tips & Tweaks
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik 'services' (chris hoffman) naar alle tevredenheid.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand een andere suggestie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik vind het vrij vervelend dat deze vraag elke keer gesteld wordt maar nooit iemand een antwoord erop geeft,, ik heb ook hetzelfde probleem
|
|
||||
|
||||
idd.. maar als we het antwoord zouden hebben zou het wel gegeven worden hoor davek.. We houden het niet stiekem voor je achter
|
|||
|
|||
Ik gebruik bossprefs, werkt perfect met 1.1.3 ook om gprs uit te zetten.
|
||||
|
||||
Bovendien weet ik zeker dat ik dit al minimaal 3x geroepen heb als antwoord op deze vraag.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
ja en ik heb ook al 3 maal geroepen dat het daarmee niet uit gaat bij mij
|
|
||||
|
||||
Netservices ???
|
|||
|
|||
Onderstaande tip heb ik volgens mij hier op dit forum gevonden. Dus dank aan de mensen op/van dit forum!
Niet de meest idiale methode om je GPRS te deactiveren, omdat je de GPRS verbinding niet op een makkelijke manier kunt aanzetten. Het is idd erg irritant dat je geen login gegevens nodig hebt om GPRS/EGDE te gebruiken van Telfort. GPRS Uitzetten: Pas dan het bestand preferences.plist in de map: /private/var/Preferences/SystemConfiguration (= 1.1.3) op de onderstaande manier aan. Maak altijd een backup van bestanden die je aanpast. Om toegang te krijgen tot dit bestand op je iPhone dien je SSH-toegang op je iPhone te hebben geactiveerd. Code: <dict> <key>Interface</key> <dict> <key>DeviceName</key> <string>ip1</string> <key>Hardware</key> <string>com.apple.CommCenter</string> <key>Type</key> <string>com.apple.CommCenter</string> </dict> <key>com.apple.CommCenter</key> <dict> <key>AllowNetworkAccess</key> <integer>0</integer> (<- verander de 1 naar 0) <key>Available</key> <integer>0</integer> (<- verander de 1 naar 0) <key>Setup</key> <dict> <key>apn</key> <string>!@#$</string> <key>password</key> <string>!@#$</string> <key>username</key> <string>!@#$</string> </dict> <key>Version</key> <integer>1</integer> </dict> Laatst gewijzigd door bytedust; 09-02-08 om 13:37. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SSH en GPRS uitzetten op 3.0 | ocmer95 | Archief | 2 | 16-09-09 21:26 |
edge/gprs uitzetten? | mister@ | iPhone algemeen | 52 | 26-08-08 17:10 |
GPRS uitzetten? | Gerben90 | Archief | 3 | 14-08-08 12:46 |
Hoe zowel 3g, gprs en Wi-Fi in 1x uitzetten? | Mixhael | Wi-Fi | 6 | 13-08-08 22:00 |
itoggle 1.1.3 | laika666 | Unlock [archief] | 0 | 31-01-08 19:15 |
|
|