Firmware 1.2 ervaringen? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Er schijnen al wat iPhones te zijn met iPhone 1.2 (beta) geinstalleerd. Zijn er op dit forum ook mensen met firmware 1.2? Ik zou graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware 1.2 ervaringen?
Er schijnen al wat iPhones te zijn met iPhone 1.2 (beta) geinstalleerd. Zijn er op dit forum ook mensen met firmware 1.2? Ik zou graag willen weten of de Exchange support er al in zit (en of het werkt).
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb em net gedownload... maarja.. dan komt het activeren enzo nog...
Ik probeer het even op mn reserve iphone..lol.. grote kans dat ik er vervolgens niks mee kan. Dan wordt het toch wachten op de devteam tool ;-) |
|
||||
|
||||
Ik had ook 1.2 beta gedownload, maar heb hem niet geinstalleerd. Ik heb hem gedecrypt en wat bestanden bekeken. Heb ook geprobeerd om de calculator werkend te krijgen op 1.1.4, maar dat werkt helaas niet . Hij crasht meteen bij het opstarten
|
||||
|
||||
2.0 Secpack
heeft een nieuwe gsm firmware 4.05.01 voor mensen die durfen is er hier de secpack zodat je weer kunt downgraden RapidShare: 1-Click Webhosting hoezo wachten!!
Iphone 4 16 GB zwart Laatst gewijzigd door stef1234; 01-04-08 om 22:58. |
|
|||
|
|||
mhzzz error 1 bij installeren... heb je nog tips ?? ;-)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
mhzzz.. ben er even een tijdje uit geweest... de dfumode was toch home knop en stekker dr in ? no response...
ik pruts nog even verder... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thnx.. dude.. ik ga het proberen...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
kijk hier dan maar George's BLOG |
|
||||
|
||||
Thanks dude
|
|
||||
|
||||
meer info en update,s voor het unlocken kijk hier New baseband 4.05.01_G UNLOCKED - Hackint0sh
|
|
||||
|
||||
Ik heb het ook maar je zult moeten wachten op pwnage om te activeren etc Anders gaat hij op slot ~Heb het met een touch gedaan en krijg stekker met itunes en een roze scherm itunes zegt dat ik niet tot de uitverkorenen behoor of enterprise heb Bij mijniphone hetzelfde maar zou wel kunnen bellen want zag tmob vanwege ipsf methode van geohot
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
mhzz.. ondanks dfu blijf ik error (1) houden... toch maar op zoek naar een andere 2.0 versie..
|
|
|||
|
|||
en die installeerd wel... en dan.... eerst activeren... lol
Maargoed daar hebben we de nieuwe tool voor nodig... |
|
||||
|
||||
Waarschuwing ook niet updaten Want dat betekent niet meer bellen etc
Uberhaubt het is een beta zeer onstabiel en gewoon op 114 blijven Zeker voor minder ervaren gebruikers |
|
|||
|
|||
lijkt me een strak plan.. Heb hem inmiddels weer naar 1.1.4 lol
Morgen even prutsen met een downgrade van de bb... hebben we dat ook weer eens gedaan.. het werd de laatste tijd ook allemaal erg makkelijk met die one click tools ;-) ps do not try this at home |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Firmware 3.1 (beta) ervaringen | Yakuzi | Archief | 2 | 20-07-09 12:11 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
Ervaringen firmware 2.0.2 | tbeumer@ | Archief | 1 | 19-08-08 01:01 |
Firmware 2.0 beta Ervaringen | Bennoo | Unlock [archief] | 6 | 01-05-08 23:10 |
|
|