Doorbraak: 1.1.3 jailbreak (Nate True) nu beschikbaar discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Dames en heren, Het is zo ver. cre.ations.net - Blog entry: iPhone 1.1.3 jailbreak released...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Doorbraak: 1.1.3 jailbreak (Nate True) nu beschikbaar
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
YEAH! thx kien! Here we go! Nog even zoeken naar die unlocker voor BL 3.9 iPhones en ik ga het proberen.
|
|
|||
|
|||
Ow shit ga het nu bekijken, weer een mijlpaal voor de iPhone.
|
|
|||
|
|||
Wow, helemaal geweldig! Hoop dat de unlock ook snel komt
|
|
|||
|
|||
succes Fresh!
Ik snapte het verhaal in Erica's blog niet helemaal... is het nou mogelijk om je baseband van 1.1.2 te behouden in 1.1.3? Dit lijkt me niet, maar het zou wel heel mooi zijn, want dan kan je gewoon met anySIM 1.21u unlocken... edit: Uit wat ik hier lees maak ik op dat je baseband NIET wordt geupdate... Citaat:
Laatst gewijzigd door EdoubleDee; 25-01-08 om 00:53. Reden: baseband |
|
||||
|
||||
idd ik kan het ook niet zo goed volgen.
er zal wel meer info volgen zeker de kommende uren en dagen. Fresh hou op ons de hoogte . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil ook wel kunnen bellen natuurlijk! |
|
|||
|
|||
dat forum is idd plat lijkt het wel! (gek he?! )
edit: Fresh: downgraden kan altijd toch?! Daar ben jij het levende bewijs van! Hehe, proberen waard? |
|
|||
|
|||
Afgaande op het verhaal hierover dat op TUAW staat zou ik zeggen dat die soft upgrade juist inhoudt dat de baseband niet wordt geupgrade. Hierdoor zou de localizatie functie in Maps dan ook niet werken. Ik heb echter bij lange na niet de ballen om dit uit te proberen en wacht dus ook gewoon braaf op een van de stoere jongens op Hackint0sh.
|
|
|||
|
|||
Ik volg het iphone channel op IRC al tijdje.. je BB wordt niet gedowngrade.. het houd in dat je eigenlijk de 1.1.2 BB met de 1.1.3 FW houd.. dit heeft weer als gevolg dat location op maps niet werkt.. maar de rest van de funties wel.
|
|
|||
|
|||
@f1aap: Jaah, ik twijfel ook...
Ik hoop natuurlijk dat de baseband niet wordt geupdate, maar dat klinkt te mooi om waar te zijn... Ik denk dat Fresh het ons zo kan vertellen! @konijntje: weet je dat zeker? (dat je baseband behouden blijft) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat dit helpt? iClarified - iPhone - How to Unlock a 1.1.1 or 1.1.2 Upgraded iPhone Using Windows |
|
|||
|
|||
Ik ga gewoon kijken nu. Ik kan altijd downgraden op m'n BL 3.9.
|
|
|||
|
|||
Deze jailbreak is eigenlijk hoe ze het al tijden doen met de PSP.. de 1.50 FW was erg makkelijk te kraken.. houd dat gedeelte en voeg alleen de nieuwe functies van de nieuwe firmware toe... dat is eigenlijk wat deze jailbreak doet..
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed lees kan een IPSF unlocked iPhone gewoon de baseband updaten door hem eerst normaal te upgraden naar 1.1.3 -> downgraden 1.1.2 dan deze upgrade te doen. In theorie zou dan ook de locator moeten werken.
|
|
|||
|
|||
Mijn 1.1.2 iphone komt zaterdag binnen dus ik wacht nog wel ff een week of meer totdat het allemaal uitgebreid getest is
interessant: <@NerveGas> NateTrue has recently leaked a v1.1.3 Jailbreak without the Dev-Team's permission, getting himself kicked off the team. Against our wishes, he's included patches which have a strong change of containing copyrighted information, too, which may make his personal releae illegal. I'd like to strongly advise against using his system for upgrading, and make it known that the rest of the dev team does not support software piracy or copyright infringement. <@NerveGas> The method the Dev Team was/is planning on releasing allows you to perform the jailbreak without violating federal law. <+dalton_voss> NerveGas: so there is going to be another public 1.1.3 jailbreak still? <@NerveGas> yes @NerveGas> that's because this method sucks Laatst gewijzigd door konijntje; 25-01-08 om 00:59. |
|
|||
|
|||
Het DEV-team heeft nate er dus uit geknikkerd... nouja, als die jailbreak maar werkt hè...
@Fresh: Hoe gaat het ermee? Loopt het een beetje soepel allemaal? Mensen met Hypercard hebben geluk... Die kunnen gewoon bellen met 1.1.3! Citaat:
Laatst gewijzigd door EdoubleDee; 25-01-08 om 01:17. |
|
|||
|
|||
Hoe zit het nu met een 1.1.2 OTB BL 4.6? Stil op dit gebied...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
software unlock komt eraan. de basebands worden niet aangepast, dus alle *sims zouden het allemaal moeten doen. Ik durf nog niet te updaten met me turbosim. - je raakt je 3d party apps kwijt en krijgt installer voor 1.1.3 voor terug |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt alvast voor de reply! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
to good to be true ? | LinQ | Archief | 1 | 02-03-08 04:05 |
Doorbraak? | frado | Archief | 10 | 04-02-08 12:58 |
iPhone: Ringtone geluid fix na 1.1.3 jailbreak via Nate True's methode. | Guest-20180415213811 | Jailbreak | 2 | 29-01-08 16:40 |
Nog een doorbraak? | soulphlik | Archief | 7 | 28-01-08 00:44 |
Jailbreak voor 1.1.2 is beschikbaar. | bwbboot | Unlock [archief] | 10 | 22-12-07 22:11 |
|
|