//

Customize 2.0

Customize 2.0 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een vraagje. Weet iemand hoe je customize 2.0 op de iphone kan zetten. Ik heb het geprobeerd met thespicychicken source. Daar stond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-04-08, 17:57
Larsmanson Larsmanson is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 33
Standaard Customize 2.0

Hoi,

Ik heb een vraagje. Weet iemand hoe je customize 2.0 op de iphone kan zetten. Ik heb het geprobeerd met thespicychicken source. Daar stond de beta versie in, maar als ik hem installeer en open, springt hij na enkele seconden terug naar springboard.

Ik heb FW: 1.1.4
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-08, 18:31
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Omdat ie 'beta' is is ie nog niet helemaal stabiel, maar hij werkt wel. STandaard moet je de app vier keer opstarten. Hij zal dan vier keer crashen, maar de vijfde keer zal ie het gewoon doen. Heeft even tijd nodig.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #3  
Oud 14-04-08, 18:50
Larsmanson Larsmanson is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 33
Standaard

en wat zijn die codes waar iedereen het over heeft bij de andere topic over customize 2.0?
  #4  
Oud 14-04-08, 20:26
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Die zijn er niet meer, die werden gegeven aan een paar mensen om de 'alfa'-versie te testen.
  #5  
Oud 19-04-08, 19:13
metjew metjew is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

alles gaat by my, maar enige dat hij niet overneemt van de themes is de background...iemand idee hoe dit komt/opgelost kan worden?
  #6  
Oud 19-04-08, 20:08
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metjew Bekijk bericht
alles gaat by my, maar enige dat hij niet overneemt van de themes is de background...iemand idee hoe dit komt/opgelost kan worden?
Volgens mij staat het antwoord hier tussen. Succes....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 20-04-08, 12:51
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Question Ik wil mijn rode bolletjes terug.....

Heb zelf ook nog een vraagje c.q. klein probleempje. Ben wat aan het stoeien geweest met Customize 2.0 en heb nogal wat iconen e.d. veranderd.
Wel eerst een 'Original backup' gemaakt overigens.
Ik heb het nu zo'n beetje zoals ik het wil -totdat ik weer iets mooiers tegenkom uiteraard- maar één ding is me niet naar de zin.
Gemiste oproepen, nieuwe sms en mail worden (bij mij in de dock) weergegeven dmv een groen bolletje met witte tekst. Standaard is dat een rood bolletje. Ik heb inmiddels denk ik zo'n beetje alles weer vervangen, hersteld naar de originele backup, enz. enz, maar dat bollletje blijft groen. Niet heel ernstig, werkt ook, maar.......

Is der iemand hier die weet hoe ik mijn rode bolletjes terug kan krijgen?
  #8  
Oud 20-04-08, 22:02
Trisman Trisman is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Bij mij doet deze het niet... bij de laatste code invoeren zegt het programma dat deze directory niet bestaat

Help!
  #9  
Oud 28-04-08, 07:52
bafke85 bafke85 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Heb zelf ook nog een vraagje c.q. klein probleempje. Ben wat aan het stoeien geweest met Customize 2.0 en heb nogal wat iconen e.d. veranderd.
Wel eerst een 'Original backup' gemaakt overigens.
Ik heb het nu zo'n beetje zoals ik het wil -totdat ik weer iets mooiers tegenkom uiteraard- maar één ding is me niet naar de zin.
Gemiste oproepen, nieuwe sms en mail worden (bij mij in de dock) weergegeven dmv een groen bolletje met witte tekst. Standaard is dat een rood bolletje. Ik heb inmiddels denk ik zo'n beetje alles weer vervangen, hersteld naar de originele backup, enz. enz, maar dat bollletje blijft groen. Niet heel ernstig, werkt ook, maar.......

Is der iemand hier die weet hoe ik mijn rode bolletjes terug kan krijgen?
Ik heb hetzelfde probleem, waar staan die bolletjes ook alweer in Customize? Bij mij is heel het bolletje weg.. zie alleen maar een witte letter. Weet jij hoe ik het normale bolletje terug kan zetten in Customize?
  #10  
Oud 28-04-08, 08:36
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bafke85 Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem, waar staan die bolletjes ook alweer in Customize? Bij mij is heel het bolletje weg.. zie alleen maar een witte letter. Weet jij hoe ik het normale bolletje terug kan zetten in Customize?
Ik heb het inmiddels weer zoals ik het wil. Ik heb ws. ergens een thema -of een onderdeel ervan- geïnstalleerd waarbij de bolletjes een afwijkende kleur hadden.
Ik heb het als volgt opgelost:
  • Maak met Customize een backup van je huidige thema als je daarvan onderdelen wilt gaan gebruiken
  • Zet het originele cq. standaard iPhone thema er weer op, staat in de lijst in Customize => Theme Browser onder de naam 'asd'
  • Even proberen of de originele bolletjes terug zijn, zo ja:
  • Via Customize => Customize Images/Sounds vanuit de backup één voor één weer datgene aanpassen wat je wilt
  • Na elke aanpassing even kijken hoe de bolletjes er bij staan
  • Evt. na elke aanpassing een nieuwe backup maken om naar terug te gaan als de bolletjes niet meer naar wens zijn.
Om overzicht van de backups te houden noem ik ze naar datum en tijdstip van het maken ervan (voorbeeld 28040836). Bovendien bewaar ik uiteindelijk alleen de OriginalBackup en 1 of 2 thema's die ik echt wil houden.
  #11  
Oud 28-04-08, 09:46
bafke85 bafke85 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik heb het inmiddels weer zoals ik het wil. Ik heb ws. ergens een thema -of een onderdeel ervan- geïnstalleerd waarbij de bolletjes een afwijkende kleur hadden.
Ik heb het als volgt opgelost:
  • Maak met Customize een backup van je huidige thema als je daarvan onderdelen wilt gaan gebruiken
  • Zet het originele cq. standaard iPhone thema er weer op, staat in de lijst in Customize => Theme Browser onder de naam 'asd'
  • Even proberen of de originele bolletjes terug zijn, zo ja:
  • Via Customize => Customize Images/Sounds vanuit de backup één voor één weer datgene aanpassen wat je wilt
  • Na elke aanpassing even kijken hoe de bolletjes er bij staan
  • Evt. na elke aanpassing een nieuwe backup maken om naar terug te gaan als de bolletjes niet meer naar wens zijn.
Om overzicht van de backups te houden noem ik ze naar datum en tijdstip van het maken ervan (voorbeeld 28040836). Bovendien bewaar ik uiteindelijk alleen de OriginalBackup en 1 of 2 thema's die ik echt wil houden.
In Customize kan ik Theme Browser niet vinden... welke versie heb je??
  #12  
Oud 28-04-08, 13:16
pkleijne pkleijne is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Hoe maak ik overigens een back-up? Heb dat nog nooit eerder bij de hand gehad...
  #13  
Oud 28-04-08, 20:33
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkleijne Bekijk bericht
Hoe maak ik overigens een back-up? Heb dat nog nooit eerder bij de hand gehad...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bafke85 Bekijk bericht
In Customize kan ik Theme Browser niet vinden... welke versie heb je??
Antwoord op beide vragen: als je Customize 2.0.0B3-1 (!?) gebruikt, kom je beide opties direct na het starten ervan tegen.
Is te downloaden via http://ipodtouched.net/repo.xml (deze source evt. toevoegen in Installer).
Kan zijn dat ie wat moeilijk doet, hoort kennelijk bij deze app. Is overigens nog een beta, dus kan alleen maar beter worden.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
customize jochnn iPhone algemeen 1 12-06-08 15:54
Customize 1.1.3 DertKesh Jailbreak apps en thema's 47 31-03-08 21:53
Customize 1.22 topke Jailbreak apps en thema's 4 26-02-08 22:50
Customize Jimmy_Boy Jailbreak apps en thema's 8 05-12-07 08:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.