licht getik bij muziek discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Als ik muziek luister met oortjes krijg ik aan de rechterkant een licht getik. Niet constant maar vrij regelmatig. Eerst dacht ik dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
licht getik bij muziek
Hey,
Als ik muziek luister met oortjes krijg ik aan de rechterkant een licht getik. Niet constant maar vrij regelmatig. Eerst dacht ik dat de oortjes kapot waren. Maar dan test ik andere oortjes en hetzelfde probleem. En dus ook op speaker ... Wat kan ik hieraan doen ? mvg Dave Laatst gewijzigd door evadless; 08-06-08 om 21:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
verkeerd geplaatst, deze mag weg
|
|
||||
|
||||
stof op de plaat of vast onder de naald !
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou klaar, dan weet je wat het is. Je kan fixsupport wel even contacteren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Problemen bij afspelen muziek | boerkoekoek | Muziek, foto & video | 2 | 18-08-10 15:26 |
Licht (LED-flash) Iphone 4 (ook bij Movies?) | meef | iPhone algemeen | 5 | 18-06-10 00:09 |
Bij lockscherm blijft hij licht geven | psvu2 | iPhone algemeen | 3 | 16-07-09 14:24 |
Muziek: Getik bij muziek | evadless | Muziek, foto & video | 2 | 08-06-08 21:23 |
|
|