Mobile Me discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb zoekfunctie gebruikt maar kon het niet vinden. Als je een trial aan wilt vragen voor Mobile Me moet je dan persee een creditcard hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobile Me
Heb zoekfunctie gebruikt maar kon het niet vinden.
Als je een trial aan wilt vragen voor Mobile Me moet je dan persee een creditcard hebben of kan het ook anders? Ik heb er namelijk geen 1 maar wil het wel proberen. Iemand daar een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je ook geprobeerd op 'mobileme' te zoeken i.p.v. 'mobile me'?
|
||||
|
||||
Deze staat al een paar keer beschreven hier hoe op te lossen.
Daarom gaat deze dicht. Alvast een link. https://forum.iculture.nl/f8/ap...-id-maken.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 | ruffrazor | iPhone algemeen | 14 | 14-05-08 21:37 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|