3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Met andere woorden provider instellingen (.ipcc bestanden) naar je iPhone uploaden in iTunes 8.2: Via Appletips.nl komt de volgende tip ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit gevonden op (http://www.unlockit.co.nz):
Citaat:
"C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\defaults.exe" write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE Dit zou moeten resulteren dat iTunes 8.2 (officiële versie) via de combinatie SHIFT-Update ipcc files kan selecteren. Dat is helaas bij mij dus niet het geval. Wilt iemand anders dit ook uitproberen en hier terugkoppelen? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze werkt ook niet 100% voor mij : - Profiel geinstalleerd - Tethering werkt - Test MMS verstuurd naar mezelf, versturen lukt niet - Visual Voicemail heb ik niet - Profiel gedeinstalleerd - iPhone gereboot - Tethering is nog actief - Test Test mms verstuurd naar mezelf, versturen lukt nu wel, ontvang m zelf ook - Tethering is nog actief - Na een tijdje is tethering niet meer beschikbaar |
|
|||
|
|||
Iemand enig idee of iTunes 8.2b7 ook ergens voor windows te downloaden is? kan nu namelijk geen .ipcc bestand selecteren in iTunes.
|
|
|||
|
|||
de mobileconfig van Sleepy werkt voor vodafone. Voordeel is dat je niet hoeft te klooien met ipcc bestand en met oude versie van Itunes. Tethering via 3G werkt via USB en bluetooth op mijn macbook pro. MMS werkt ook maar zal ik verder niet gebruiken omdat ik er het nut niet van inzie. En visual voicemail werkt niet omdat vodafone dit niet ondersteunt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar let op! Het ipcc bestand dat in het zipje erbij zit werkt niet!!!! http://mirror.nielshoogenhout.nl/tethering.zip |
|
|||
|
|||
IS er nu al eens een werkende ipcc of mobileconfig waarbij alle werkt ?? volgens mij is dat erg moelijk
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon ophouden met die IPCC bestanden, aangezien het veel gemakkelijker kan.
Check op je iPhone (!) deze site: help.benm.at/ Vervolgens kun je kiezen uit KPN en T-Mobile en zal vervolgens automatisch een mobileconfig installeren, welke terug is te vinden in je settings. Tethering is vervolgens enabled. Makkelijker kan het niet, ik heb die gozer even gemaild over de KPN settings, welke er nu dus ook bij staan. MMS staat er ook bij. zie ook dit: https://forum.iculture.nl/f14/i...pcc-files.html topic
Laatst gewijzigd door Kaspers; 15-06-09 om 18:39. |
|
|||
|
|||
Ook hier het probleem dat na het instaleren mms niet meer werkt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg dit ook niet meer terug op mijn iPhone (3G). Zelfs niet als ik opnieuw de 3.0 firmware opnieuw laadt. Iemand een idee? Laatst gewijzigd door Pinda; 15-06-09 om 20:16. |
|
|||
|
|||
ja had ik ook.
Een herstel via iTunes (en dan backup terugzetten) is de oplossing. Daarna deed overigens mms, tethering én visual voicemail het gewoon zonder ook maar iets in te stellen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is er dan geen ipcc bestand te vinden die tethering , mms en visual voicemail laat werken?
Of in elk geval dat je zelf de mms instellingen kan aanpassen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja ik, alleen kan mms instellingen dus niet aanpassen. oftewel heb er niks aan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tethering op meerdere PC's
Hallo,
Kan je tethering gebruiken op meerdere PC's? om mijn eigen PC werkt het perfect maar op een andere niet, is ingeschakeld, aangesloten maar geeft geen blauw balkje bovenin... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|