iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Hoe verwijder je Jailbreak zonder je iphone te herstellen? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/100140-verwijder-jailbreak-zonder-iphone-herstellen.html)

rowanxxz 07-10-11 19:08

Hoe verwijder je Jailbreak zonder je iphone te herstellen?
 
Hoe kan je jailbreak verwijderen zonder je iphone 4 te herstellen?

Tahnxx:D

simlockvrij 07-10-11 19:15

zou dat mogelijk zijn? wat je wel kan doen is alle paketten verwijderen en cydia en winterboard enzo op niet weergeven zetten, dat kan volgens mij wel.

rowanxxz 07-10-11 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij (Bericht 710851)
zou dat mogelijk zijn? wat je wel kan doen is alle paketten verwijderen en cydia en winterboard enzo op niet weergeven zetten, dat kan volgens mij wel.

oke ikheb via cydeleted gedownload toen kon ik via instellingen cydia verwijderen maar isbhet nu dan defenitie weg? want ikwel binnenkort ios5 downloadn endat kan niet met jailbreak

simlockvrij 07-10-11 19:30

je kan toch herstellen en dan een backup terugzetten, vervolgens kun je volgens MIJ probleemloos updaten.

Scooter 07-10-11 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowanxxz (Bericht 710855)
oke ikheb via cydeleted gedownload toen kon ik via instellingen cydia verwijderen maar isbhet nu dan defenitie weg? want ikwel binnenkort ios5 downloadn endat kan niet met jailbreak

gewoon herstellen en waarom zou upgraden niet lukken als je jailbreak hebt?
Als je upgrade staat er gewoon een propere versie op je iphone zonder cydia dat is het

Guest-20180925190238 07-10-11 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowanxxz (Bericht 710855)
oke ikheb via cydeleted gedownload toen kon ik via instellingen cydia verwijderen maar isbhet nu dan defenitie weg? want ikwel binnenkort ios5 downloadn endat kan niet met jailbreak

Nee, het is niet definitief weg. Een jailbreak is véél meer dan een paar Cydia apps en tweaks. De aanpassingen aan het systeem en de kernel (de "exploit") zijn niet weg.

Doe gewoon met iTunes een update naar iOS 5, zodra die beschikbaar is via iTunes, en dan is de JB definitief weg.

Scooter 07-10-11 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 710876)
gewoon herstellen en waarom zou upgraden niet lukken als je jailbreak hebt?
Als je upgrade staat er gewoon een propere versie op je iphone zonder cydia dat is het

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 710878)
Nee, het is niet definitief weg. Een jailbreak is véél meer dan een paar Cydia apps en tweaks. De aanpassingen aan het systeem en de kernel (de "exploit") zijn niet weg.

Doe gewoon met iTunes een update naar iOS 5, zodra die beschikbaar is via iTunes, en dan is de JB definitief weg.

inderdaad simpeler kan het niet fijn weekend alvast ;)

m1chelle92 13-11-11 12:10

ik heb ios 5, gejailbreakt
nou wil ik mijn iphone herstellen zodat alles weg is maar dan gaat hij automatische ios 5.0.1 installeren en dat wil ik dus niet want daar is geen jailbreak voor ??
wat moet ik nou doen?
ik heb een reserveknopje maar als hij die doet dan staat cydia en alles er nog steeds in en mijn mail,safarie en alle cyida apps doen het niet

simlockvrij 13-11-11 12:17

naar wat ik begrepen heb is er sinds ios5 geen mogelijkheid tot downgrading meer, dus een herstel betekend dan direct de nieuweste versie.

m1chelle92 13-11-11 12:19

hmm oke
maar dan als ik hem herstel, en hij update automatische naar 5.0.1 kan ik hem dus nooit meer jailbreaken ? omdat die niet uitkomt ofzo had ik gelezen..

sorry ben echt een dummie hierin

simlockvrij 13-11-11 12:24

zeg nooit nooit, maar dat kan wel ff een tijdje duren, het jailbreaken is sinds 5.0 wel naar een hoger niveau getild :(

lolbroeck 13-11-11 12:25

Upgrade je naar iOS 5.0.1 dan is je jailbreak foetsie maar de rest van je apps/gegevens blijven gewoon.
Daarnaast kan je iOS 5.0.1 wel tethered jailbreaken maar niet untethered zoals iOS 4.x en of er een untethered jailbreak voor iOS 5.0.1 komt is maar de vraag, voor iOS 5.0 gaat 'ie er waarschijnlijk wel komen.

m1chelle92 13-11-11 12:25

jammer:( ik moet hem wel herstellen want cyidia doet het niet, mn safarie doet het niet, mn mail doet het niet :(
daar is zeker veder geen oplossing voor..
aangezien jij veel weet hiervan :O

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 november 2011 om 12:48 ----------

wel vervelend maarja als ik mn mail enzo niet kan gebruiken ...
dan maar heeeel lang wachten op de jailbreak 5.0.1
als ie al komt

sheen 15-03-12 23:00

ik heb mijn iphone jaibreakt, nu verschijnt op mijn iphone update naar 5.1maar dat wil ik niet er blijft 1 op instelling staan hoe kan ik dat verwijderen, stel ik update het naar 5.1 gaan mijn alle programma's zoals ik gedownload heb weg of blijven die nog doen

XIII 15-03-12 23:04

Wat bedoel je met programma's die gedownload zijn? AppStore of Cydia? Voorbeeld?

sheen 15-03-12 23:22

die van cydia

XIII 15-03-12 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sheen (Bericht 779999)
die van cydia

De enige veilige manier om te upgraden is via herstel in iTunes.

Dan raak je Cydia tweaks uiteraard kwijt.

sheen 16-03-12 00:05

hoe moet ik dat dan doen ben een leek:confused::( die niks van af weet zou je me aub alles 1 voor 1 op schrijven wat ik alles moet doen zonder dat ik alles kwijt raak ook de apps van cydia kan behouden alvast bedankt :D

hanske636 16-03-12 00:20

Apps van cydia behouden = niet upgraden.
Anders upgraden via i-tunes en opnieuw jailbreaken. (voorlopig enkel tethered)
Wel eerst backup maken in i-tunes en voor uw cydia dingen te backupen zijn er in cydia wel enkele tweaks te vinden: aptbackup, openbackup, pkgbackup...

Wally© 16-03-12 00:32

Alles wat je via Cydia hebt geinstalleerd kan je vinden in 'beheren' en 'pakketten' in Cydia...

Die lijst kan je makkelijk zelf aanleggen...zodat je weet welke tweaks/apps je daarna terug op je iPhone wil...

Dit alles doe je uiteraard voor je upgrade naar de 5.1...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.