//

redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic

redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door perryfunny oke dat is het eenigste waar ik op moet klikken en dan die stappe doen die die aangeeft en dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 18-10-11, 19:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perryfunny Bekijk bericht
oke dat is het eenigste waar ik op moet klikken en dan die stappe doen die die aangeeft en dan werkt het gewoon ?
Zet de iPhone in DFU mode (aangesloten aan de computer). Als je dan in Redsn0w "just boot" gekozen hebt dan zijn er geen stappen, eerst komt er een ananas en dat het appeltje. Dat is alles.

PS:
Die DFU-methode die Redsn0w aangeeft werkt niet altijd goed. Doe het volgende.

1) Sleep en home knop gelijk indrukken;
2) Tot 10 tellen;
3) Bij 10 de sleep knop loslaten;
4) Tot 8 tellen;
5) Bij 8 de home knop loslaten;

Deze methode werkt altijd en de kans dat je in Recovery mode terechtkomt is NUL.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 18-10-11, 20:31
Wierie072 Wierie072 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik had een vraagje, net als iemand anders al eerder op dit forum (werdt niet beantwoord). Is het nou makkelijk om van tethered naar untethered te gaan, of is dit weer een heel gedoe? En wat zouden die dergelijke handelingen dan moeten zijn.

Zoekfunctie op het forum gaf ook niet echt resultaat.

Bvd
  #403  
Oud 18-10-11, 20:44
buckiphone buckiphone is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: limburg
Berichten: 30
Standaard

iphone 4 ook gelukt zonder problemen!!!
  #404  
Oud 18-10-11, 20:50
pkaak pkaak is offline
• iOS 4.3.4
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Gorinchem
Berichten: 14
Standaard

Had mijn iPad al op ios5.0 gezet. Net met Redsnow de jailbreak uitgevoerd. Viel me op dat hij dan niet opnieuw ios5 installeerde. Na jailbreak even tethered geboot en daarna werkte het allemaal als een trein. Zelfs mijn settings en apps zijn gewoon bewaard gebleven.

De engelse mededeling bij sbsettings is alleen beetje vaag... "you must enable the notifications add on via the settings app in notifications" ... klnkt beetje als kip-ei?
  #405  
Oud 18-10-11, 20:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkaak Bekijk bericht
De engelse mededeling bij sbsettings is alleen beetje vaag... "you must enable the notifications add on via the settings app in notifications" ... klnkt beetje als kip-ei?
Nee hoor; je kunt nu in de Berichtgeving instellingen van iOS5 ook SBSettings aanzetten.

Dat is wat er min of meer staat...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #406  
Oud 18-10-11, 21:44
macthijn macthijn is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 58
Standaard

Heb de procedure voor mijn iPhone 4 al een paar keer doorlopen, echter loop ik de hele tijd vast in het thetered boothen...

In eerste instantie komt de pineapple in beeld, maar die verdwijnt al snel door het apple logo afgewisseld met een draaibolletje.

Zie ik wat over het hoofd? Tips/Tricks zijn erg welkom!
  #407  
Oud 18-10-11, 22:02
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkaak Bekijk bericht
Had mijn iPad al op ios5.0 gezet. Net met Redsnow de jailbreak uitgevoerd. Viel me op dat hij dan niet opnieuw ios5 installeerde. Na jailbreak even tethered geboot en daarna werkte het allemaal als een trein. Zelfs mijn settings en apps zijn gewoon bewaard gebleven.
Misschien een rare vraag hoor, maar waarom zou er tijdens een jailbreak een nieuwe iOs5 geinstalleerd worden? RedsnOw past files aan maar zet nooit een nieuwe iOs op je telefoon als ik me niet vergis.....
  #408  
Oud 18-10-11, 22:10
macthijn macthijn is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macthijn Bekijk bericht
Heb de procedure voor mijn iPhone 4 al een paar keer doorlopen, echter loop ik de hele tijd vast in het thetered boothen...

In eerste instantie komt de pineapple in beeld, maar die verdwijnt al snel door het apple logo afgewisseld met een draaibolletje.

Zie ik wat over het hoofd? Tips/Tricks zijn erg welkom!

Nog een paar keer geprobeerd, resultaat: JAILBREAKEN COMPLETED
  #409  
Oud 18-10-11, 22:59
Monsterkils Monsterkils is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

ipod touch 4 met ios5 jb , maar cydia wil niet openen... gebeurd gewoon niets, opnieuw jb'en werkt niet. nog iemand dit probleem?

+ kan ik dingen bij dat notificiatie systeem toevoegen? zoals mijn mails/facebook?
  #410  
Oud 18-10-11, 23:07
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monsterkils Bekijk bericht
ipod touch 4 met ios5 jb , maar cydia wil niet openen... gebeurd gewoon niets, opnieuw jb'en werkt niet. nog iemand dit probleem?
Tethered booten...
  #411  
Oud 19-10-11, 11:22
joostje joostje is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Airbrake Bekijk bericht
Het is mij gelukt de 3GS met baseband 05.16.05 te jaibreaken volgens de stappen van Wijcky.
Het lukte alleen niet om via de instructies van Redsn0w de iPhone in DFU mode te krijgen.

Via deze video lukte het uiteindelijk wel om in DFU mode te komen:
How to put your iPhone in DFU mode - YouTube
via Redsn0w lukt het niet omdat die tijden die je aan zou moeten houden te land zijn.

DFU is niet moeilijk, als je het al een aantal keren hebt gedaan:
1. power indrukken - aanzetten 1 a 2 seconden
2. homeknop erbij - totdat je een verandering ziet
3. powerknop loslaten bij de volgende verandering
4. zodra het scherm veranderd in Redsn0w alles loslaten.
  #412  
Oud 19-10-11, 11:33
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostje Bekijk bericht
via Redsn0w lukt het niet omdat die tijden die je aan zou moeten houden te land zijn.

DFU is niet moeilijk, als je het al een aantal keren hebt gedaan:
1. power indrukken - aanzetten 1 a 2 seconden
2. homeknop erbij - totdat je een verandering ziet
3. powerknop loslaten bij de volgende verandering
4. zodra het scherm veranderd in Redsn0w alles loslaten.
Grootste probleem voor de meeste mensen is dat ze niet kunnen starten vanuit de "phone off" positie. En dan kom je snel in de problemen met uitzetten en dan just reboot opstarten wat zowat weer gelijk loopt aan je telefoon die al weer uit zich zelf op start

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2011 om 12:03 ----------

Even ter informatie trouwens, Winterboard heeft een update gehad en werkt weer normaal onder iOs5 zonder in safe mode te belanden.
  #413  
Oud 19-10-11, 12:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hoop dat er in deze draad ook gebruikers zijn die Redsn0w Beta echt testen en niet alleen gebruiken voor "je weet wel wat".

Apple staat toe dat apps van derden via iCloud kunnen syncen, net zoals vroeger ongeveer met MobileMe. En niet alleen de standaard data zoals agenda, calender, enz... maar ook andere gegevens.

Ik heb vastgesteld dat dat niet lukt als het iDevice met Redsn0w gejailbreakt is. Als voorbeeld noem ik "Weather Pro". Deze app synct perfect de instellingen (radar, favorieten, enz...) van het ene iDevice naar het andere iDevce als er geen jaibreak is toegepast.

Is de Redsn0w Beta jailbreak toegepast werkt het syncen niet meer.

Zijn er nog andere gebruikers die dit fenomeen hebben vastgesteld met andere apps? Het gaat dus niet om de contacten en kalenders, zoals in Week Kalender, maar om andere data.
  #414  
Oud 19-10-11, 12:18
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Maakt het uit welk device die JB heeft?

Ik zou het kunnen testen met Instacast die ik nu alleen op mijn iPhone draai (en als test even op mijn iPad zou kunnen installeren).
  #415  
Oud 19-10-11, 12:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Maakt het uit welk device die JB heeft?
Nee, ik stel het probleem vast op een iPhone 3GS, een iPhone 4 en een iPad 1.
  #416  
Oud 19-10-11, 12:50
prosperot prosperot is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wierie072 Bekijk bericht
Ik had een vraagje, net als iemand anders al eerder op dit forum (werdt niet beantwoord). Is het nou makkelijk om van tethered naar untethered te gaan, of is dit weer een heel gedoe? En wat zouden die dergelijke handelingen dan moeten zijn.

Zoekfunctie op het forum gaf ook niet echt resultaat.

Bvd
Bij eerdere redsn0w versies was dit geen probleem, maar goed niemand kan in de toekomst kijken of dat nu weer het geval zal zijn...
  #417  
Oud 19-10-11, 13:47
Vince00 Vince00 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 24
Standaard

Is het correct dat na het upgraden naar ios 5 ik alle stats en gamesaves kwijt ben met spelletjes? ook mijn contacten zijn weg.

Reservekopie terug zetten al geprobeerd maar zelfde resultaat.
  #418  
Oud 19-10-11, 14:05
startel startel is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 27
Standaard

Is er al bekend of er ook een untethered uitkomt voor de dan alleen de oude bootrom 3GS ???
  #419  
Oud 19-10-11, 16:11
goands's schermafbeelding
goands goands is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door startel Bekijk bericht
Is er al bekend of er ook een untethered uitkomt voor de dan alleen de oude bootrom 3GS ???
Waarschijnlijk komt er een untethered jailbreak net als bij IOS4. Maar natuurlijk weten we dat niet zeker.
Afwachten geblazen!
  #420  
Oud 19-10-11, 17:59
windsurfer79 windsurfer79 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rdam
Berichten: 17
Standaard

nu ben ik wat verder gekomen eindelijk maar nu blijf ik zitten met het witte cydia logo en als ik dan bij red snow just boot doe dan krijg ik een wit scherm op mijn iphone en eploded failed in red snow wat nu?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 88 13-10-11 12:40
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 1372 19-09-10 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:05.