iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/100605-redsn0w-un-tethered-jailbreak-voor-ios5-0-behalve-ipad2-4s-verzameltopic.html)

Guest-20180925190238 29-10-11 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferrari_2 (Bericht 726355)
Is er nog geen unthethered jailbreak voor de 3GS met nieuwe bootrom?
Hoelang zal dit vermoedelijk nog duren? Het verbaast mij eigelijk dat het zo lang duurt :)

Nee, die is er nog niet. Waarom verbaasd het jou dat het zo lang duurt ?

ferrari_2 29-10-11 12:39

De unthethered jailbreak voor iOS4 was er toch ook vrij snel ? Nu, ik wacht nog even af, ik heb hem liever unthethered :)

Guest-20180925190238 29-10-11 12:43

Bij elke JB zit een bijsluiter en daar staat oa. in: "Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" :rolleyes:

_A_ 29-10-11 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferrari_2 (Bericht 726355)
Is er nog geen unthethered jailbreak voor de 3GS met nieuwe bootrom?
Hoelang zal dit vermoedelijk nog duren? Het verbaast mij eigelijk dat het zo lang duurt :)

Trouwens, gaat de iphone 3GS 16 GB sneller werken na de upgrade na iOS5? Ik vind hem momenteel eigelijk al erg sloom...

Ik merk sinds ik iOs5 heb dat me iPhone slomer is geworden. Apps laden wat trager en als ik typ op me iPhone dan duurt het een tijdje voordat ik de letters tevoorschijn zie komen. Ik vind zelf dat iOs 4.3.3 beter was. Enigste leuke aan iOs5 is het berichtencentrum.

XIII 29-10-11 16:55

Nee, dat is onbekend. Hier vragen helpt niet.

De 3GS wordt trager onder iOS5.

Loes87 29-10-11 23:11

Goed, na enige tijd met JB, nu toch maar verder zonder....wilde een respring doen, maar die bleek hangen. Uiteindelijk opnieuw gejb en gereboot, na het opstarten gaat de telefoon nog een keer respringen...loopt allemaal nog niet lekker...
en sindsdien geen verbinding meer kunnen maken met Wi-Fi of mobiel. Beetje dure Ipod :-S zo....

Rodin10 30-10-11 01:40

Kan ik mijn ipod gewoon updaten naar ios 5 of moet ik hem eerst herstellen zodat ik een cleane versie van ios 4.3.3 heb?

ferrariking 30-10-11 04:36

ik w8 maar op een unthethered ;)
als die er niet komt pech

t0n 30-10-11 10:50

Idd, ik vind het echt niet een fijn gevoel om afhankelijk te zijn van mijn laptop om mijn iPhone op te starten..

Donkeh 30-10-11 11:04

Het enige minder leuke is dat als ik nu mijn iPhone verlies, ik die niet meer kan opzoeken via MobilMe, want hij de site schakelt door naar iCloud, maar daar heb je dan de iOS 5.0 nodig. En ik wil niet overschakelen zolang ik niet untethered kan( heb 4.3.3)

ferrariking 30-10-11 12:13

ik heb alleen een ipod touch 4;)

Jalemari 30-10-11 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loes87 (Bericht 726700)
Goed, na enige tijd met JB, nu toch maar verder zonder....wilde een respring doen, maar die bleek hangen. Uiteindelijk opnieuw gejb en gereboot, na het opstarten gaat de telefoon nog een keer respringen...loopt allemaal nog niet lekker...
en sindsdien geen verbinding meer kunnen maken met Wi-Fi of mobiel. Beetje dure Ipod :-S zo....

Als ie niet lekker loopt dan heb je waarschijnlijk tweaks geïnstalleerd die (nog) niet klaar zijn voor iOS 5.
Als je in mobile substrate (via sbsettings) alles uitzet en dan om de beurt weer inschakelt kom je erachter wat de crashes veroorzaakt. Maar als dat teveel moeite is dan heb je ook niks aan een jailbreak;)

baslew 30-10-11 15:30

Ik heb een 3GS met een oude bootrom. Kan ik dan gewoon Redsnow draaien zoals overal staat in de instructievideos? Iphone in herstelmodus, ISPW selecteren en vervolgens Cydia installeren?

ferrariking 30-10-11 16:01

ik hoop dat er een untethered komt;)

Jalemari 30-10-11 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baslew (Bericht 727053)
Ik heb een 3GS met een oude bootrom. Kan ik dan gewoon Redsnow draaien zoals overal staat in de instructievideos? Iphone in herstelmodus, ISPW selecteren en vervolgens Cydia installeren?

Ja. Alleen ispw selecteren is overbodig met de laatste redsnow. Cydia installeren kan je aanvinken in redsnow.
Het is simpel.

Ps: bij mij is m'n eyefoon 3GS sneller op iOS 5 met jb.

SeFix 30-10-11 17:38

een iphone 4 schijnt met iOS 5 juist sneller te worden toch?

floris.hirschfeld 31-10-11 08:00

Mijn pad en Phone zijn zeker sneller geworden door OS 5, maar wacht ook op de jailbreak.

Schilpfire 31-10-11 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thexia (Bericht 713408)
Wat is de "oude" bootrom?

FF Zoeken...

Jalemari 31-10-11 08:33

iOS 5 is soepeler en iets sneller, maar m'n batterij is wel echt sneller leeg.
Echt veel grote verbeteringen zijn het niet vind ik wat iOS 5 biedt. Het zijn overal wat kleine aanpassingen. Het berichtencentrum kan nog stukken beter. Wachten op goeie tweak hiervan om dit echt handzaam te maken. Intelliscreenx lijkt veel belovend.

xamirz 31-10-11 10:56

Hallo allemaal,

Ik probeer een buitenlandse iphone 3gs(new bootrom) te jailbreaken met redsow. Ik moet er wel bij zeggen dat de iPhone nog niet geactiveerd is omdat ik de bijbehorende sim kaart niet meer heb. Het was me eerder wel gelukt om de iphone te jailbreaken(ios4) en mbv ipad baseband te unlocken.
Nu heb ik de phone via itunes geupdate naar ios 5, daarna gejailbreakt met redsnow. Alles gaat prima tot het opstarten van de phone. Namelijk de phone loopt vast en doet niets meer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.