iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/100605-redsn0w-un-tethered-jailbreak-voor-ios5-0-behalve-ipad2-4s-verzameltopic.html)

MoensW 25-12-11 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mcinsane (Bericht 749782)
Die is ook niet uit inderdaad

Oke wachten dan maar zeker .... die thetered jb vind ik persoonlijk maar niks ...

Verscheidene dingen vragen een reboot en dat gaat dan weer net niet ...

Hoop dat die unthetered jb er snel is .....(voor de nieuwe br uiterraard eh):)

Guest-20180925190238 25-12-11 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MoensW (Bericht 749783)
Oke wachten dan maar zeker .... die thetered jb vind ik persoonlijk maar niks ...

Verscheidene dingen vragen een reboot en dat gaat dan weer net niet ...

Hoop dat die unthetered jb er snel is .....(voor de nieuwe br uiterraard eh):)

Och :cool: Er zijn veel ergere dingen in het leven, een tsunami, een aardbeving, een asteroïde die inslaat....

Er zijn ergere dingen in het leven dan een een jailbreak voor een speeltje die op zich laat laat wachten..... :cool:

MoensW 25-12-11 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 749785)
Och :cool: Er zijn veel ergere dingen in het leven, een tsunami, een aardbeving, een asteroïde die inslaat....

Er zijn ergere dingen in het leven dan een een jailbreak voor een speeltje die op zich laat laat wachten..... :cool:

Tgoh ja trek het even in het .... Ja je weet wel ...

Wel beste... Ook ik vind dat er ergere en belangrijkere dingen zijn dan een jailbreakje hoor, maar wat is het nut van deze topic dan anders ?

Right de (un)thetered jailbreak of vergis ik me ?

Guest-20180925190238 25-12-11 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MoensW (Bericht 749786)
Wel beste... Ook ik vind dat er ergere en belangrijkere dingen zijn dan een jailbreakje hoor, maar wat is het nut van deze topic dan anders ?

Kreunen, hopen, verzuchten en vooral fantaseren :cool:

MoensW 25-12-11 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 749790)
Kreunen, hopen, verzuchten en vooral fantaseren :cool:

:D

:cool:

;)

Right !

mrzannny 26-12-11 13:04

JAILBREAK
 
IK heb dus me iphone gejailbreakt met redsnow 0.9.9b9d op iOS 5.0.1. Het was een tethered jailbreak toen alles klaar was heb ik met cydia winterboard gedownload. na dat ik opnieuw opstarten heb gedrukt bleef hij hangen op het apple logo en als ik de home en power button indruk en ik doe dat even dan komt hij op het itunes logo met kabeltje. Hoe krijg ik me iphone weer normaal? Ik heb hem nu in pwnd DFU mode.

JornZ 26-12-11 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrzannny (Bericht 749948)
IK heb dus me iphone gejailbreakt met redsnow 0.9.9b9d op iOS 5.0.1. Het was een tethered jailbreak toen alles klaar was heb ik met cydia winterboard gedownload. na dat ik opnieuw opstarten heb gedrukt bleef hij hangen op het apple logo en als ik de home en power button indruk en ik doe dat even dan komt hij op het itunes logo met kabeltje. Hoe krijg ik me iphone weer normaal? Ik heb hem nu in pwnd DFU mode.

Duh, just boot now met redsn0w. Dit had je toch echt kunnen weten na het lezen van dit forum...

mrzannny 26-12-11 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JornZ (Bericht 749953)
Duh, just boot now met redsn0w. Dit had je toch echt kunnen weten na het lezen van dit forum...

Ik heb op JUST BOOT geklikt en dan staat er exploiting limera1n en dan blijft me iphone hangen op het apple logo wat doe ik verkeerd?

MoensW 26-12-11 19:32

Wel ja ....

Ik zelf heb het ook gehad en heb via een andere pc men iphone kunnen herstellen, dan gewoon de jailbreak opnieuw doen en GEEN REBOOT meer doen :-D

iphone1997 26-12-11 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MoensW (Bericht 750039)
Wel ja ....

Ik zelf heb het ook gehad en heb via een andere pc men iphone kunnen herstellen, dan gewoon de jailbreak opnieuw doen en GEEN REBOOT meer doen :-D

Jha mr hoe moet je het opnieuw doen ^^ het ga ni zomaar ééh

mrzannny 26-12-11 22:29

JAILBREAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MoensW (Bericht 750039)
Wel ja ....

Ik zelf heb het ook gehad en heb via een andere pc men iphone kunnen herstellen, dan gewoon de jailbreak opnieuw doen en GEEN REBOOT meer doen :-D

HELP ik ben nu ten einde raad ik krijg de hele tijd onbekende fouten zoals 10 of 2005 weet iemand hoe ik me iphone gewoon weer normaal krijg??? :S

MoensW 27-12-11 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrzannny (Bericht 750106)
HELP ik ben nu ten einde raad ik krijg de hele tijd onbekende fouten zoals 10 of 2005 weet iemand hoe ik me iphone gewoon weer normaal krijg??? :S


Ja je moet hem gewoon via Itunes weer herstellen ....

Er bestaat een programma genaamd MicrosoftFixIt waardoor je Itunes uw Iphone weer herkend .... En dat je daar uw Iphone weer kan herstellen....


MicrosoftFixit50195.msi

Gewoon downen, uitvoeren PC herstarten en Iphone herstellen via Itunes ...

TLH 27-12-11 22:06

iPhone blijft maar op jailbreak logo hangen na ''just boot''
wat moet ik doen?

en ik kreeg net steeds een schok als ik mijn iphone 4 aanraak bij de aluminium rand..?
heeft iemand hier een verklaring voor?

iScorpio 27-12-11 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TLH (Bericht 750866)
iPhone blijft maar op jailbreak logo hangen na ''just boot''
wat moet ik doen?

Doorgaan in de juiste topic: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ameltopic.html

mogumrs 27-12-11 22:13

Hallo,

Ik heb volgens mij een vet probleem, althans op dit moment
Ik heb een tethered 5.0 op mijn iphone4 zitten. Nu was het de bedoeling dat ik naar 5.0.1 untethered wou gaan.

Nu ik alvorens wou upgrade naar 5.0.1 ging ik Cydia kijken voor Aptback, Cydia vroeg iets bij te werken...ging hiermee akkoord en vervolgens blijft me scherm zwart met een stilstaand bekende Iphone rondje wat niet meer draait.

Heb nu met Redsnow 10 x geprobeerd JustBoot uit te voeren met Geen enkel resultaat, na het zien van het Ananasje logo blijft hij telkens hangen op het rondje.

Ik heb gelukkig wel een reserve kopie gemaakt met Itunes eerder op deze avond, maar weet echt niet wat ik nu verder moet doen:mad:

Wie wilt mij aub helpen???

Mettes 31-01-12 21:10

Enkele vraagjes (ik ben nogal een leek in jailbreaken):

Ik bezit een iPhone 4 met softwareversie 5.0.1
- Met wat moet ik jailbreaken? Absinthe of Redsn0w?
- Als ik jailbreak, ben ik dan mijn huidige gegevens kwijt op mijn iPhone of blijven die gewoon staan?
- Nog belangrijke dingen waar ik rekening mee moet houden?

Alvast enorm bedankt voor de hulp!

sihanoukville 31-01-12 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mettes (Bericht 767309)
Enkele vraagjes (ik ben nogal een leek in jailbreaken):

Ik bezit een iPhone 4 met softwareversie 5.0.1
- Met wat moet ik jailbreaken? Absinthe of Redsn0w?
- Als ik jailbreak, ben ik dan mijn huidige gegevens kwijt op mijn iPhone of blijven die gewoon staan?
- Nog belangrijke dingen waar ik rekening mee moet houden?

Alvast enorm bedankt voor de hulp!

Redsnow

Je bent niks kwijt

Eerst sync met itunes zodat hij een rezervercopij aanmaakt

Foto's op pc of mac zetten
(you never know)

Alles zou goed moet gaan

Have fun!

buckiphone 31-01-12 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mettes (Bericht 767309)
Enkele vraagjes (ik ben nogal een leek in jailbreaken):

Ik bezit een iPhone 4 met softwareversie 5.0.1
- Met wat moet ik jailbreaken? Absinthe of Redsn0w?
- Als ik jailbreak, ben ik dan mijn huidige gegevens kwijt op mijn iPhone of blijven die gewoon staan?
- Nog belangrijke dingen waar ik rekening mee moet houden?

Alvast enorm bedankt voor de hulp!

Maak eerst backup met itunes just incase
Dan absinthe
Klaar

Je Raakt niks kwijt

Vanuit cydia installeer je corona dan doennje ibooks het ook prima

sihanoukville 31-01-12 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buckiphone (Bericht 767316)
Maak eerst backup met itunes just incase
Dan absinthe
Klaar

Je Raakt niks kwijt

I raad redsn0w beta 4 aan.
Absinthe is voor a5 prossersors iphone 4s en ipad 2 niet?

Mettes 31-01-12 21:33

Absinthe blijkt niet te werken, ik krijg volgende melding:
sorry the attached device is not supported

Ik ga dus even redsn0w proberen. Ik laat weten indien het lukt

THX!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:22.