//

redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic

redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Winterboard werkt wel -> gewoon niet vergeten om winterfix te installeren Ik hoop alleen dat mijn foon het weer gaat doen, deze is gisteren na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #281  
Oud 15-10-11, 14:09
fonta fonta is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 48
Stuur een bericht via MSN naar fonta
Standaard

Winterboard werkt wel -> gewoon niet vergeten om winterfix te installeren
Ik hoop alleen dat mijn foon het weer gaat doen, deze is gisteren na een update van mibilesubstrate blijven hangen en wil nu niet booten (boot hem met redsn0w)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 15-10-11, 17:20
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonta Bekijk bericht
Winterboard werkt wel -> gewoon niet vergeten om winterfix te installeren
Ik hoop alleen dat mijn foon het weer gaat doen, deze is gisteren na een update van mibilesubstrate blijven hangen en wil nu niet booten (boot hem met redsn0w)
Waar blijft hij hangen??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2011 om 16:22 ----------

bij installeren winterboard is mijn toestel in Safe mode gegaan??
hoe los ik dit op?
Waar vind ik die winterfix?

mvg

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2011 om 16:30 ----------

Ik had problemen om in dfu op te startenit is wat ik dan altijd doe.
Start redsnow en kies om enkel op te starten en dan laat ik het daar bij.
Op mijn Iphone druk ik op de aan/uit knop en de home knop.
Van zodra de appel verdwijnt op mijn Iphonescherm dan hou ik enkel aan/uit knop in en tel tot 3,dan homebutton en tot 10,dan aan/uit knop lossen en na enkele seconden zie ik op mijn macbook dat hij aan het herstarten is.
Het probleem is bij mij dat ik mijn Iphone niet kan uitzetten,maar deze manier is DE oplossing voor mij.
Hopelijk heeft iemand hier iets aan

mvg
  #283  
Oud 15-10-11, 17:36
dutchduc dutchduc is offline
• iOS 13.5
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 91
Standaard

Jailbreak werkt goed alleen 1 groot probleem:

als ik wat download uit cydia, bijvoorbeeld MiWi (gekocht btw) moet ik reboot device now kiezen.
Dan blijft hij hangen op het apple logo.
Opnieuw tethered jb'en lukt dan niet, omdat je iphone uit moet staan voordat je reboot now kan aan vinken in redsnow.

Moet ik hem eerst weer restoren in itunes door hem in dfu mode te zetten, wordt er gek van. Zo kom ik geen stap verder.

Hoe doen jullie dat dan?
__________________
Ciao
Jeroen
  #284  
Oud 15-10-11, 17:58
boswachter85 boswachter85 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchduc Bekijk bericht
Jailbreak werkt goed alleen 1 groot probleem:

als ik wat download uit cydia, bijvoorbeeld MiWi (gekocht btw) moet ik reboot device now kiezen.
Dan blijft hij hangen op het apple logo.
Opnieuw tethered jb'en lukt dan niet, omdat je iphone uit moet staan voordat je reboot now kan aan vinken in redsnow.

Moet ik hem eerst weer restoren in itunes door hem in dfu mode te zetten, wordt er gek van. Zo kom ik geen stap verder.

Hoe doen jullie dat dan?
Ik had hetzelfde, zie op vorige pagina
dit was het antwoord:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boswachter85
HELP! gisteravond IOS 5 geinstaleerd, vanmorgen jailbreak gedaan.
Wou via aptbackup in Cydia bestanden restoren, maar na op de knop restore loopt iphone vast!
Heb volgens mij al 100x power en homeknop ingedrukt maar er gebeurd niks, hij blijft continu hangen bij het apple logo, en druk ik deze knoppen weer in gaat beeld even op zwart en kopt logo terug en blijft weer hangen!

HELP!! ik kan niets meer met de iphone nu!


Als je een jb hebt uitgevoerd moet je elke keer als je phone reboot met de jb tool doen ( just reboot).

Redsnow opstarten, just reboot kiezen, next , dan power en home button ingedrukt houden, nadat de telefoon uitgaat enngelijk reboot , next klikken en dan de stappen volgen, dan boot de phone weer en wordt weer gepatch en start weer op , suc6

Let op , niet allle progjes van cydia werken met OS5 , zoals winterboard , inttelliscreen .....

edit : idd met winterfix wel, bedankt voor de tip!
  #285  
Oud 15-10-11, 18:03
dutchduc dutchduc is offline
• iOS 13.5
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 91
Standaard

Dus moet je de melding in Cydia, van reboot now dus cancellen? Maar hoe krijg ik dan die app?
Btw bedankt voor de snelle reply.
  #286  
Oud 15-10-11, 18:10
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchduc Bekijk bericht
Jailbreak werkt goed alleen 1 groot probleem:

als ik wat download uit cydia, bijvoorbeeld MiWi (gekocht btw) moet ik reboot device now kiezen.
Dan blijft hij hangen op het apple logo.
Opnieuw tethered jb'en lukt dan niet, omdat je iphone uit moet staan voordat je reboot now kan aan vinken in redsnow.

Moet ik hem eerst weer restoren in itunes door hem in dfu mode te zetten, wordt er gek van. Zo kom ik geen stap verder.

Hoe doen jullie dat dan?
Lukt het niet zoals ik hierboven geschreven heb?

mvg
  #287  
Oud 15-10-11, 18:16
dutchduc dutchduc is offline
• iOS 13.5
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 91
Standaard

Nee dat lukt niet. Omdat er als je op reboot klikt in Cydia, de iphone blijft hangen op het apple logo.
Uitzetten lukt dan niet, zoals nodig is voor just reboot....
  #288  
Oud 15-10-11, 18:24
boswachter85 boswachter85 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie Bekijk bericht
Als je een jb hebt uitgevoerd moet je elke keer als je phone reboot met de jb tool doen ( just reboot).

Redsnow opstarten, just reboot kiezen, next , dan power en home button ingedrukt houden, nadat de telefoon uitgaat enngelijk reboot , next klikken en dan de stappen volgen, dan boot de phone weer en wordt weer gepatch en start weer op , suc6

Let op , niet allle progjes van cydia werken met OS5 , zoals winterboard , inttelliscreen .....

edit : idd met winterfix wel, bedankt voor de tip!
Nadat je me perfect hebt geholpen Rubbererobbie heb ik nu het volgende probleem.

Ihone start weer op, IOS5 incl jailbreak maar blijft continu in veilige modus...
Hoe kom ik uit veilige modus?!?
  #289  
Oud 15-10-11, 18:24
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchduc Bekijk bericht
Nee dat lukt niet. Omdat er als je op reboot klikt in Cydia, de iphone blijft hangen op het apple logo.
Uitzetten lukt dan niet, zoals nodig is voor just reboot....
raar ik had hetzelfde probleem,maar aan/uit en home knop ingedrukt houden tot het appeltje ff weggaat en dan de dfu volgen,niet????
RAAR!!

mvg
  #290  
Oud 15-10-11, 18:46
bgeelen bgeelen is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 23
Standaard

Zojuist de jailbreak via Redsn0w 0.9.9b4 met de IPSW 5.0_9A334_restore uitgevoerd en het is gelukt. Had alleen bij de eerste reboot het probleem dat het cydia logo wit was. Even gelezen op het forum en het probleem opgelost door mijn Iphone via de optie in Redsn0w:"just boot tethered now" op te starten en klaar !!!

Thanks allemaal...
  #291  
Oud 15-10-11, 19:35
Alantk Alantk is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Mijn iphone 3Gs blijft hangen...
Ik was aan het herstellen naar custom FW, maar nu blijft het balkje staan tot 99% ongeveer, zowel op mn iphone als in itunes. Dit is nu al een klein half uurtje zo. Any ideas?
  #292  
Oud 15-10-11, 20:36
hengelo25 hengelo25 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 33
Standaard

Eerst het HOSTS probleem gehad, dat is opgelost.
Installeren verliep vlekkeloos.
Maar hij wil niet activeren!
De baseband is 06.15.00, dat zou geen probleem moeten zijn.
Want tijdens het configureren wil hij niet activeren en iTunes geeft aan dat er geen geldige simkaart inzit. En dat terwijl er gewoon een t-mobile simkaart in zit van het abonnement zelf.
Wie kan mij helpen?
  #293  
Oud 15-10-11, 21:17
Remkok Remkok is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mogumrs Bekijk bericht
Mijn advies is na de jailbreak ( NOG) GEEN progjes van cydia installeren. IPhone gaat steeds daarna in "safe mode" In cydia zitten progjes die nog niet bestand zijn voor iOs5, vermoed ik ! Je voorkomt stress, uren lange zits achter je pc. 5 x in Safe mode terecht gekomen na dat ik via Cydia progjes had geïnstalleerd. En het weer verwijderen van het progje wil niet altijd meteen je iPhone uit de Safe Mode halen, ook was het er maar 1 en of de laatste verwijderd uit cydia!
Winterboard wordt (nog) niet ondersteund.
  #294  
Oud 15-10-11, 23:24
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Volgens het Dev Team: Als je de iPad baseband (06.15.00) hebt en je hebt via iTunes geupdate naar iOS 5 met de standaard firmware, en je krijgt dat er "geen geldige simkaart" in je telefoon zit, dan betekent dat dat je met redsn0w de iPad baseband opnieuw moet installeren. Onderbreek dit niet!!
Probeer daarna opnieuw te activeren en kies eerst voor DISABLE LOCATION SERVICES op het apparaat. Je kunt dit weer aanzetten door voor FIND MY IPHONE JA te kiezen...
  #295  
Oud 16-10-11, 03:05
hengelo25 hengelo25 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Volgens het Dev Team: Als je de iPad baseband (06.15.00) hebt en je hebt via iTunes geupdate naar iOS 5 met de standaard firmware, en je krijgt dat er "geen geldige simkaart" in je telefoon zit, dan betekent dat dat je met redsn0w de iPad baseband opnieuw moet installeren. Onderbreek dit niet!!
Probeer daarna opnieuw te activeren en kies eerst voor DISABLE LOCATION SERVICES op het apparaat. Je kunt dit weer aanzetten door voor FIND MY IPHONE JA te kiezen...
Dank je wel! Ik kwam een stap verder. Maar als hij de baseband aan het updaten is, klapt het beeld op zwart en doet hij niets meer. Reboot ik de iPhone, dan heeft hij geen netwerk en is hij wel geactiveerd.
  #296  
Oud 16-10-11, 12:06
tuvack tuvack is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hengelo25 Bekijk bericht
Dank je wel! Ik kwam een stap verder. Maar als hij de baseband aan het updaten is, klapt het beeld op zwart en doet hij niets meer. Reboot ik de iPhone, dan heeft hij geen netwerk en is hij wel geactiveerd.
--------------------------------------------------------------------
dit moetje doen het heeft gewerkt bij mijn baseband 06.15 -3gs 32gb
1 je telefoon terug zeten waar je wel bereik hebt
2 download snowbreeze 2.8b 8
3 ios 5 gm ipsw
4open snowbreeze kies ios5 klik oke op peiltje
5dan hebje drie keuzen baseband preserve of simple of expere ,
6 je kiest baseband preserve klik oke dan gaat hij ipsw bouwen .
7 met die ipsw restorje je iphone alsie klaar is met restore dan is je iphone niet gejailbreakt maar je hebt wel bereik en aangemeld
8nu jailbreaken ga naar stap 4 kies ije simple of expear klik op peiltje om door te gaan dan gaat de snowbreeze ipsw bouwen je krijgt geen andere ipsw op je desktop aleen de eerste word aangepast die kanje weer gebruiken om jailbreaken. volg de snowbreeze instructies . sucsec
  #297  
Oud 16-10-11, 12:52
jeroenski jeroenski is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maltje Bekijk bericht
raar ik had hetzelfde probleem,maar aan/uit en home knop ingedrukt houden tot het appeltje ff weggaat en dan de dfu volgen,niet????
RAAR!!

mvg
Ik heb dat ook steeds. Wat bij mij werkt is dat ik aan/uit knop ingedrukt houd en home button. Zo snel apple logo weg gaat laat ik alles los en begin ik met tellen met alleen de aan/uit knop weer ingedrukt. Niets aan trekken dat het apple logo weer terug komt. Gewoon met de DFU handeling door gaan.

Hoop dat dit je helpt. Bij mij in ieder geval wel.
  #298  
Oud 16-10-11, 13:07
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Gelukt hier
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #299  
Oud 16-10-11, 13:27
RedBull RedBull is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Niel
Berichten: 89
Stuur een bericht via MSN naar RedBull Stuur een bericht via Yahoo naar RedBull
Standaard

Hallo
ik heb een 3gs met oude bootrom , dus ik zou untherd kunnen jailbeaken ...
ik heb redsn0w_win_0.9.9b4 maar moet ik nu ook nog een andere file hebben??
Het is al even geleden dat ik de vorige jailbreak gedaan heb...
vroeger deed ik eerst de update op de iphone
dan met redsn0w en dan moest ik een file aanklikken en dan begon deze de jailbreak uit te voeren...
Zijn dit nog steeds de stappen??
Waar vind ik dan die file die ik in redsn0w moet aanklikken

thx
  #300  
Oud 16-10-11, 13:50
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boswachter85 Bekijk bericht
Nadat je me perfect hebt geholpen Rubbererobbie heb ik nu het volgende probleem.

Ihone start weer op, IOS5 incl jailbreak maar blijft continu in veilige modus...
Hoe kom ik uit veilige modus?!?
Wat bedoel je precies , start hij wel op , maar geeft aan veilige modus , of blijft cydia in veilige modus ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 88 13-10-11 13:40
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 1372 19-09-10 19:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.