//

redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic

redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jimi01 Zojuist gelukt 3GS met oude bootrom IOS 5 (officieel) untethered jb. Welke stappen heb jij precies ondernomen, ik heb nl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #521  
Oud 26-10-11, 20:59
pebbie pebbie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimi01 Bekijk bericht
Zojuist gelukt 3GS met oude bootrom IOS 5 (officieel) untethered jb.
Welke stappen heb jij precies ondernomen, ik heb nl ook 3GS met oude bootroom en zou dus untethered moeten kunnen maar blij nu alleen tethered te zijn gejailbreakt. Ik heb upgrade gedaan in iTunes naar ios5, redsnow laatste versie gedraaid, moest ispw van 3gs handmatig selecteren (heb dus niet ios5 gm gebruikt), jailbreak gedaan, tethered boot, jailbreak gelukt maar dus tethered? Baal er dus een beetje van, heb iets niet goed gedaan maar zie niet precies wat. Gok dat ik de ios5 gm perse moest gebruiken, maar kan iemand dat mogelijk bevestigen? Thanks.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 26-10-11, 21:22
Pixell Pixell is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gent
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pebbie Bekijk bericht
Welke stappen heb jij precies ondernomen, ik heb nl ook 3GS met oude bootroom en zou dus untethered moeten kunnen maar blij nu alleen tethered te zijn gejailbreakt. Ik heb upgrade gedaan in iTunes naar ios5, redsnow laatste versie gedraaid, moest ispw van 3gs handmatig selecteren (heb dus niet ios5 gm gebruikt), jailbreak gedaan, tethered boot, jailbreak gelukt maar dus tethered? Baal er dus een beetje van, heb iets niet goed gedaan maar zie niet precies wat. Gok dat ik de ios5 gm perse moest gebruiken, maar kan iemand dat mogelijk bevestigen? Thanks.
ik heb net hetzelfde gedaan & hij is ook tethered.
dus ik neem aan dat je idd de GM versie moet gebruiken. ik heb niet zo'n last van de tethered JB.
  #523  
Oud 26-10-11, 21:37
xi8ndragon xi8ndragon is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: nederland
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar xi8ndragon
Standaard

hey,

ik heb zitten denken is het het waard om mn ipod touch (4g) thetered te jailbreaken?, of is het beter om te wachten op de unthetered jailbreak?
  #524  
Oud 26-10-11, 23:21
Pixell Pixell is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Gent
Berichten: 12
Standaard

Ik zou het dus niet doen. Het maakt niet zoveel verschil uit & om dan als u ipod uitvalt altijd te moeten lopen naar een pc vind ik een beetje overdreven (voor ipod dan toch)
Ik persoonlijk zou nog wachten op untethered.

Groeten, Pixell

Laatst gewijzigd door XIII; 26-10-11 om 23:25. Reden: Opschonen
  #525  
Oud 27-10-11, 08:54
dropkick01 dropkick01 is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 15
Standaard

Sinds de JB van m'n iPhone 4 heb ik de indruk dat m'n toestel ontzettend langzaam geworden is. Regelmatig blijft het scherm hangen als ik m'n toestel wil ontgrendelen, daarna krijg ik alleen de wallpaper zonder icoontjes en pas dan komen de icoontjes erop. Ook Facebook hapert als ik naar beneden scroll.

Nog iemand die die problemen heeft?
  #526  
Oud 27-10-11, 09:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dropkick01 Bekijk bericht

Nog iemand die die problemen heeft?
Nogmaals, het is en blijft een BETA jailbreak. Afhankelijk van wat je allemaal geïnstalleerd hebt gaan de tweaks goed of minder goed werken.

Kijk dagelijks op Cydia want er zijn regelmatig updates voor apps en tweaks.
  #527  
Oud 27-10-11, 10:07
theycallmewooz theycallmewooz is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

kan iemand mij misschien vertellen of er een duidelijke screenshot tutorial bestaat voor het jailbreaken van je iPhone 4 Na 'm geupdate te hebben naar iOS 5 want ik snap er echt helemaal niks van! meestal doet iemand de jailbreak voor me maar dat lukte vannacht niet. nadat we aan cydia iets toevoegde en 'm daarna reboote via de pc als ik het goed heb deed mn telefoon helemaal niks meer. iemand tips?


en wat is unthetered & thetered?
  #528  
Oud 27-10-11, 10:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het beste wat je kan doen is deze draad vanaf het begin doorlezen. Dit topic staat vol met goede en bruikbare tips.

Tethered booten is opstarten met behulp van een computer en de Redsn0w software.
  #529  
Oud 27-10-11, 10:19
theycallmewooz theycallmewooz is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het beste wat je kan doen is deze draad vanaf het begin doorlezen. Dit topic staat vol met goede en bruikbare tips.

Tethered booten is opstarten met behulp van een computer en de Redsn0w software.
Bedankt! Ik zal 't gaan doorlezen in de hoop dat ik het allemaal snap!
  #530  
Oud 27-10-11, 12:12
vaagventje's schermafbeelding
vaagventje vaagventje is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: zoetermeer
Berichten: 40
Standaard

gelukt, erg makkelijk met de 3Gs
  #531  
Oud 27-10-11, 15:52
aadjhe aadjhe is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Komt er wel een jailbreak uit die unthetered is??
  #532  
Oud 27-10-11, 16:49
zwijn zwijn is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 34
Standaard

Vandaag uit nieuwsgierigheid ook eens een poging gedan om mijn ios5 mbv Redsnow 0.9.9b7 te jailbreaken.
Alles leek goed te gaan, cydia icoontje was er ook, maar nadat ik cydia had opgestart en hij een tijdje was aan het updaten of zoiets bleek ik daarna heel wat apps te missen op mijn springboard.
Ook mijn mail-sms-telefoon-safari icoontjes waren spoorloos.
Een aantal keren opnieuw opgestart via redsnow maar geen verbetering.
Dus zat er niks anders op dan de boel maar te herstellen via itunes.

Iemand anders ook deze ervaring??
  #533  
Oud 27-10-11, 17:45
ferrariking ferrariking is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard

nu maar wachten tot mijn iPod touch 4 kan
  #534  
Oud 27-10-11, 21:35
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aadjhe Bekijk bericht
Komt er wel een jailbreak uit die unthetered is??
Ik herhaal:


Klik plaatje voor artikel: iOS 5 untethered jailbreak may not be possible.

Wacht nog steeds geduldig tot het tegendeel bewezen is
  #535  
Oud 27-10-11, 23:39
saninl saninl is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 41
Standaard

Fijn. Ik aan het updaten.

Hij heeft een reservekopie gemaakt, iOS5 erop. Hij herstart en nu blijft hij hangen op het kringetje na het appeltje (ook na herstart door home en aan/uit knop)

Is er nog hoop? Of kaduuk?
  #536  
Oud 27-10-11, 23:41
Jalemari Jalemari is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard

hmm. Heb net op 3gs oude bootrom ios5 geinstalleerd. De normale update, dus niet de gm versie. Heb nu geen service én geen 'onderste balk' (ben de naam kwijt) waar safari mail etc normaal staat. Vreemd. Dus blijkbaar is het nog steeds nodig om de gm versie te gebruiken?
Iemand hier ervaring mee?
Nu maar een restore...
  #537  
Oud 28-10-11, 12:57
Murphie Murphie is offline
• iOS 4.3.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jalemari Bekijk bericht
hmm. Heb net op 3gs oude bootrom ios5 geinstalleerd. De normale update, dus niet de gm versie. Heb nu geen service én geen 'onderste balk' (ben de naam kwijt) waar safari mail etc normaal staat. Vreemd. Dus blijkbaar is het nog steeds nodig om de gm versie te gebruiken?
Iemand hier ervaring mee?
Nu maar een restore...
Ik heb de 5.0 release gebruikt op mijn 3GS. Geen baseband update. Gewoon simpelweg met de aangepaste .ipsw mijn iphone geüpdatet en vervolgens de jailbreak uitgevoerd. Werkt perfect!
  #538  
Oud 28-10-11, 21:32
spoeky spoeky is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

beste mensen ik heb een iphone 3gs en heb nu ios 5 erop gezet maar helaas nog geen bewegende achtergronden erop kunnen krijgen omdat me springboard steeds crashed dan nou had ik al begrepen dat dat komt omdat redsnow een beta versie heeft uitgebracht maar kan ik dan alsnog op de een of anderen manier wel bewegende achtergronden krijgen ? door mijn iphone weer naar de fabrieksinstellingen terug te zetten en dan anders te jailbreaken ofzo ? iemand een goede tip of oplossing voor dit probleem ?
  #539  
Oud 28-10-11, 22:36
pebbie pebbie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 75
Standaard

Idd wat ik zelf al vermoedde en waar ik zelf de mist in ging.
3GS oude bootroom; eerst upgraden naar ios5 via iTunes. Redsnow erover heen, ios5 GM versie ispw laten installeren, daarna de jailbreak, extra boot ivm het witte cydia logo en daarna ben je untethered jailbroken. Mooi, het feest kan beginnen ;-)

*update* te vroeg gejuicht, hij is en blijft tethered jailbroken. Geen idee waar ik de mist in ga, baal er wel van. Als iemand de gouden tip voor me heeft, welke redsnow bv (heb zelf de laatste versie gebruikt) en welke ios5 (wel of niet GM versie, en zoja waar is de juiste te downloaden) zou ik erg geholpen zijn.

Laatst gewijzigd door pebbie; 29-10-11 om 11:24.
  #540  
Oud 29-10-11, 12:36
ferrari_2 ferrari_2 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Is er nog geen unthethered jailbreak voor de 3GS met nieuwe bootrom?
Hoelang zal dit vermoedelijk nog duren? Het verbaast mij eigelijk dat het zo lang duurt

Trouwens, gaat de iphone 3GS 16 GB sneller werken na de upgrade na iOS5? Ik vind hem momenteel eigelijk al erg sloom...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 88 13-10-11 12:40
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 1372 19-09-10 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12.