Error 3194: This device isn't eligible for the requested build discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door omehar Wou iphone updaten van 4.2.1 met JB naar 5.0.1 en JB uitvoeren. Kreeg niets anders dan foutcodes en heb daarvoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||||||||
|
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Fix iTunes Error "3194" On iPhone iPad iPod Touch - YouTube |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@hot12345
Naast die quote diarree ben je ook open deuren aan het intrappen. Dat probleem met het hosts bestand is al minstens 958 keer besproken op dit forum |
|
||||
|
||||
Citaat:
'' Quote Diarree '' Hahahah je hebt me daggie weer compleet gemaakt , Ga stuk hier in de gipskamer, moet nog helaas 2/3 Cliënten, Tsja dat klopt, maar maak 't even makkelijk zodat ze niet hoefen te zoeken dergelijke, kleine moeite uit 'n losse pols zou ik zeggen , |
|
|||
|
|||
Als je dan toch niets te doen hebt dan ga nog maar een JoeTjoep filmpje zoeken voor de Mac-gebruikers in deze draad, want aan wat je daar gepost hebt hebben die mensen niets
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Goed dat je nog oplet bijna rond etenstijd , Hoebedoel je dat ze daar niks aan hebben ? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 januari 2012 om 17:38 ---------- Citaat:
Dus bij deze voor de MAC gebruikers How to edit HOSTS file on a mac. CHECK OUT DESCRIPTION FOR MORE HELP. - YouTube Hoe je een Hostfile edit op de Mac |
|
||||
|
||||
##
# Host Database # # localhost is used to configure the loopback interface # when the system is booting. Do not change this entry. ## 127.0.0.1 gs.apple.com 255.255.255.255 broadcasthost ::1 localhost fe80::1%lo0 localhost 74.208.10.249 gs.apple.com is er iets mis met mijn host files ? krijg telkens foutmelding 1031 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik heb nu een erg raar probleem.
ik namelijk gekeken wat er gebeurt als ik mijn iphone via Redsnow probeer te jailbreaken. hij komt helemaal tot het einde waar hij zegt dat je iphone is jailbreaked en dat de rest op de iphone zelf zal worden gedaan. Dan komt het apple logo met een balk eronder daar gaat laden. Nu komt hij niet verder dan 10% en dan gaat hij uit en begint hij weer opnieuw en stopt die weer op 10% en dat telkens opnieuw. hij reageert niet als ik hem aan me mac connect of als ik de powerbutton indruk Sorry ik bedoel inderdaad 1013 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 januari 2012 om 22:52 ---------- Sorry het is inderdaad 1013. erg vreemd is ook. als ik via mijn imac op herstel klik gaat hij eerst de firmware downloaden. probeer ik het op mijn macbook via herstel dan download die niet de firmware maar zegt die tijdens het herstellen fout 1013 |
|
|||
|
|||
Klinkt bekend, restore vanuit Apple en met een "schone" iPhone je jailbreak uitvoeren. Dus geen software inladen via extern. Tenzij je afhankelijk bent van unlocken.
Dit zou je probleem moeten oplossen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
## # Host Database # # localhost is used to configure the loopback interface # when the system is booting. Do not change this entry. ## 127.0.0.1 gs.apple.com 255.255.255.255 broadcasthost ::1 localhost fe80::1%lo0 localhost 74.208.10.249 gs.apple.com Dikgedrukte wissen , opnieuw restore , dan zal die moeten doen |
|
|||
|
|||
Update je via Apple of kies je zelf een FW?
|
|
|||
|
|||
geen oplossing
Probeer al een tijdje een upgrade te doen van 4.3.2 naar 5.0.1
Mijn Iphone 4 heeft een BB lock, dus ben afhankelijk van een custom FW Heb reeds Sn0wbreeze en Redsn0w custom FW's proberen uploaden via de restore, maar steeds dezelfde 3194 foutmelding. Heb alle mogelijke Host oplossingen al toegepast, geen success. Tinyumbrella toepassen, inclusief alle nodige "afvink"opties geeft fout 2005 ipv 3194, maar daar kom ik ook niet verder mee... Ondertussen ook een 2e computer geprobeerd, maar zelfde resultaat. iTunes is uiteraard de laatste versie. Heeft er iemand nog DE gouden tip welke richting ik uit moet? Mijn dank is groot! Laatst gewijzigd door chris-008; 30-01-12 om 13:58. |
|
|||
|
|||
yu,
Indien ik 74.208.10.249 gs.apple.com probeer te wissen en opslaan dan krijg ik de foutmelding; kan bestand C;... niet vinden, controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd :s kzit dus vast iemand een idee hoe ik wel die fout 3194 kan wegkrijgen? Ik probeer namelijk mijn 3GS te updaten naar IOS 5 met behoud van mijn baseband. MVG Pieter |
|
||||
|
||||
Zo heb ik het kunnen oplossen.
How to Fix : Error 3194: This device isn't eligible for the requested build - YouTube
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoe ik het 3194 anders kan oplossen met Windows? Er zit nogal haast bij aangezien mijn garantie volgende week verloopt..
|
|
||||
|
||||
Anders dan wat?
|
|||
|
|||
Aangezien mijn lockknop stuk is zou ik daar graag een oplossing voor krijgen , dit kan nog als de garantie loopt (helaas kan ik 'm niet wegbrengen met de jailbreak erop, die ik er dus niet afkrijg..).
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb van de week een tweedehands iPhone 4 gekocht die op 5.1.1 zit met een JB, nu wilde ik deze echter een clean install geven door deze te herstellen naar 5.1.1 maar krijg telkens de error 3194. Heb alles geprobeerd wat ik kost vinde, Host file manueel aangepast, via de tool in dit forum, DFU mode, power DFU... Ben ten einde raad. Als ik via instellingen zelf de iPhone probeer te wissen duurt dit 5 uur, en dan heb ik een hard reset gedaan en stond er nog alles op...
Iemand die hier raad mee weet? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt de shsh blobs van dat toestel nodig. Firmware 5.1.1 downloaden. De blobs stitchen in redsnow. (ik heb 0.9.13dev4 gebruikt) Dan kan je herstellen met itunes door shift-herstellen. Uitgebreidere uitleg vind je vast en zeker op dit forum aangezien dit al meerdere malen aan bod gekomen is. Google is ook altijd uw vriend. Of je kan volgende werkwijze volgen: How to downgrade iOS 6 to iOS 5.1.1 on A4 devices Of je moet downgraden of niet. Herstellen naar 5.1.1 gaat op die manier ook. Succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
this iphone isn't eligible for the requested build | blaugrana | iPhone algemeen | 1 | 10-10-11 20:26 |
this device isn't eligible for the requested build | werme022 | Archief | 2 | 15-05-11 22:19 |
iPod touch: Device not eligible for requested build ERROR | sponsbob20 | Jailbreak | 5 | 30-07-10 15:19 |
"this device isn’t eligible for the requested build" | bige | Archief | 1 | 13-02-10 12:13 |
This device isn't eligable for the requested build | arashrsf | Archief | 7 | 06-12-09 12:14 |
|
|