//

Updaten van 4.0.2 naar iOS5 met behoud van baseband

Updaten van 4.0.2 naar iOS5 met behoud van baseband discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen! Ik heb een iPhone 4 met versie 4.0.2 (8A400). Ik heb de telefoon destijds online gekocht en deze was niet simlockvrij. Dit heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 12:38
Milanello Milanello is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 21
Standaard Updaten van 4.0.2 naar iOS5 met behoud van baseband

Dag mensen!

Ik heb een iPhone 4 met versie 4.0.2 (8A400). Ik heb de telefoon destijds online gekocht en deze was niet simlockvrij. Dit heb ik zelf moeten doen. Ik heb hem daarna gejailbreakt.

Ik wil mijn iPhone 4 nu updaten naar iOS5, maar besef dat ik mijn baseband moet behouden omdat ie anders weer ge-simlockt is. Ik denk dat ik er wel uit kom hoe ik dit moet doen (met behulp van redsn0w 0.9.9b5), maar ik vraag me wel af of ik naar jullie mening moet wachten op een untethered versie.

Volgens mij is er nu alleen nog maar een tethered versie beschikbaar, want betekent dat je hem bij een reboot opnieuw aan je Mac moet hangen (toch)?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik vind het allemaal maar lastig hoe het moet, want er is zoveel info beschikbaar dat het onduidelijk wordt.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 12:59
iFonzie's schermafbeelding
iFonzie iFonzie is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 218
Standaard

Ik zit nu zelf op 4.3.5 die tethered is dus ik ga gewoon update na iOS 5 aangezien het voor mij nu niets uitmaakt, maar als ik untethered was dan had ik toch liever een week (weet niet hoelang precies) gewacht op de untethered jailbreak.

Het is zeer vervelend dat je hem steeds weer via je pc moet opstarten ook voor simmigen tweaks in cydia moet je je toestel rebooten en dan kan je hem weer aan je pc hangen om op te laten starten. Zeer vervelend dus.
  #3  
Oud 13-10-11, 13:44
martijnmiddel martijnmiddel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 43
Standaard

als je afhankelijk bent van een unlock via ultrasn0w, moet je nog een dagje wachten. Ondersteuning voor IOS 5 in ultrasn0w werkt pas vanaf morgen...

MuscleNerd Confirms UltraSn0w Unlock For iOS 5 Will Be Released Tomorrow
BY USMAN ON OCTOBER 13TH, 2011 0

All those who are holding back on iOS 5 update on their iPhones just because they rely on an ultrasn0w carrier unlock, it’s time to cheer up! MuscleNerd of Dev-Team has just tweeted that iOS 5 compatible ultrasn0w unlock is going to be released tomorrow. So if you preserve your current unlock-able baseband and update to iOS 5 using custom .IPSW creation feature in latest redsn0w 0.9.9.5b (download from here for Mac), then this will work just fine for you.
  #4  
Oud 13-10-11, 17:07
Milanello Milanello is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 21
Standaard

Bedankt beiden voor jullie antwoord!

Ik denk dan dat ik even wacht op de untethered jailbreak.
Ok, dus vanaf morgen kan ik via ultrasn0w wel weer unlocken? Maar dan moet ik neem ik aan nog steeds even wachten op de untethered jailbreak?

Nogmaals thnx, het is al een stukje duidelijker
  #5  
Oud 13-10-11, 18:24
iFonzie's schermafbeelding
iFonzie iFonzie is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 218
Standaard

Klopt idd morgen is hij alleen te unlocken maar is dan nog steeds tethered.
  #6  
Oud 13-10-11, 23:52
mantronix mantronix is offline
• iOS 5.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Hij is morgen te unlocken maar wat als je een een iphone 4 heb die je geupdate hebt naar ios5 hebt met als baseband o4.11.08 ?
  #7  
Oud 14-10-11, 00:06
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mantronix Bekijk bericht
Hij is morgen te unlocken maar wat als je een een iphone 4 heb die je geupdate hebt naar ios5 hebt met als baseband o4.11.08 ?
Dan zul je waarschijnlijk heel lang moeten wachten...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 4.0 updaten naar 4.2.1 met behoud van unlock MJay1 Jailbreak 3 13-02-11 11:35
iPhone 3G: Iphone 3g van 3.0.1 naar 4.1 met behoud van baseband? tbeumer@ Unlock 0 09-01-11 15:19
iPhone: 4.0.1 naar 4.1 met behoud van baseband LabTeov Jailbreak 9 17-11-10 18:23
iPhone: updaten van 4.0.1 naar 4.1 met behoud van JB dr-trombone Jailbreak 2 15-10-10 14:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:52.