//

Jailbreak iphone 3g

Jailbreak iphone 3g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag, ik zit er al een tijd over te denken om mijn iphone te jailbreaken. Nu ben ik dus echt een pannenkoek, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 16:22
Jimpje Jimpje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Jailbreak iphone 3g

Ik heb een vraag, ik zit er al een tijd over te denken om mijn iphone te jailbreaken.
Nu ben ik dus echt een pannenkoek, en vroeg ik mij af of mensen mij misschien willen helpen.
Ik heb dus een iphone 3g met als geheugen 8gb. met als momentele versie 4.2.1 (8C148)
Met misschien wel de stomste vraag heeft mijn toestel ook de mogelijkheid om ios 5.0 te ondersteunen?

Kan ook iemand mij vertellen wat de voordelen zullen zijn als ik mijn iphone jailbreak, maar ook graag de nadelen.
Ik zag wel al hierzo dat het terug zetten van de jailbreak (het herstellen) niet al te moeilijk is?

Alvast badankt voor de moeite
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 19:10
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Hoi,

Op dit moment kun je je 3G niet updaten naar ios 5, ik denk ook niet dat het in de toekomst wel mogelijk gaat worden dus zul je het met je huidige software moeten doen.
Wel kun je je 3G redelijk makkelijk jailbreaken mbv redsnow.

De voordelen van een jailbreak zijn(voor mij persoonlijk)

-meer mogelijkheden
-handige apps die applestore nog niet aanbied(zoals sbsettings)
-dure apps eerst even proberen voor je ze daadwerkelijk aanschaft(let wel op het is illegaal en mogen we verder op het forum niet over hebben) Persoonlijk doe ik dit vaak en koop ik na een paar dagen testen alsnog het officiele programma.

nadelen:
-batterij zou minder lang mee gaan(iets wat ik zelf niet merk aangezien ik nooit zonder jailbreak ben
-garantie: zal in jouw geval niet meer spelen maar als je je iphone jailbreakt moet je er altijd voor zorgen dat je voordat je hem voor reparatie stuurt "unjailbreakt" dit ivm garantiegezeur.
-Eenmaal een jailbreak dan kun je niet meer zonder waardoor je met een update altijd maar weer moet wachten op de jailbreak van die software.

Er zullen vast nog wel meer voor en nadelen zijn maar dit zijn ze die ik zo even snel weet.

Het herstellen van een jailbreak is inderdaad niet moeilijk, gewoon je iphone aan itunes hangen en je iphone herstellen, hierna is je jailbreak weer weg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.