//

iPad 2 jailbroken 4.3.3 updaten naar 5.0

iPad 2 jailbroken 4.3.3 updaten naar 5.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me heel simpel weg af of ik maatregelen moet treffen voordat ik ga updaten. Moet ik bepaalde codes opslaan of iets dergelijks? Kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-11, 03:28
Wietjuh's schermafbeelding
Wietjuh Wietjuh is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard iPad 2 jailbroken 4.3.3 updaten naar 5.0

Ik vroeg me heel simpel weg af of ik maatregelen moet treffen voordat ik ga updaten. Moet ik bepaalde codes opslaan of iets dergelijks? Kan me iets herrineren van zo een melding toen ik mijn ipad ging jailbreaken maar heb in mijn enthousiastme niet goed gelezen...

Voor zo ver het uitmaakt, ik zou nog wel mijn iPad in de toekomst willen jailbreaken maar vind het niet erg om een tijdje op de originele firmware te zitten.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 16:31
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Bepaalde codes opslaan? Wat voor codes bedoel je?
Als het goed is kun je gewoon upgraden naar iOS 5.0.

Jij kunt trouwens al wel je iPad jailbreak. Alleen de iPad 2 en de iPhone 4S zijn niet te jailbreaken op iOS 5.0.

Als ik jou was zou ik Xbackup uit Cydia halen en eerst al je Cydia tweaks/apps/etc backuppen zodat als je je iPad gaat jailbreaken meteen alles terug kan halen als je op iOS 5.0 zit.


EDIT:
Even iets toevoegen, volgens mij werkt Xbackup nog niet op iOS 5.0, dus zou je als je hem jailbreakt niet meteen je backup van je Cydia tweaks terug kunnen halen.


EDIT 2:
Beetje verwarrend dat je het in je titel over een iPad 2 hebt en in je profiel iPad 1 staat.
Maar nvm,
Als je iPad 2 hebt kun je hem gewoon naar iOS 5.0 upgraden. Alleen voor jailbreaken moeten we even geduld hebben.

Laatst gewijzigd door smakkie; 14-10-11 om 17:09.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: ipod touch 4g jailbroken updaten naar 4.3 brva07 Jailbreak 2 27-03-11 16:50
iPhone: Kan jailbroken 3.1.2 niet updaten naar 3.1.3 magicsleeper Jailbreak 3 11-04-10 17:28
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. crunch81 Unlock [archief] 264 12-02-08 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.