//

FaceTime heractiveren zonder Jailbreak?

FaceTime heractiveren zonder Jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze week een gebruikte iPhone gekocht en nu blijkt dat deze iPhone afkomstig uit het Midden-Oosten (model MC605AE) waarbij Facetime niet aanwezig is. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-11, 12:25
Flavio Flavio is offline
 
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zierikzee
Berichten: 30
Standaard FaceTime heractiveren zonder Jailbreak?

Ik heb deze week een gebruikte iPhone gekocht en nu blijkt dat deze iPhone afkomstig uit het Midden-Oosten (model MC605AE) waarbij Facetime niet aanwezig is. Weet iemand hoe je Facetime terug kunt krijgen?

Ik heb al wat zitten Googlen en blijkbaar hebben de meeste providers in het Midden-Oosten Facetime inmiddels weer 'aangezet' via een Carrier Update maar hoe krijg je dat voor elkaar in Nederland?

Ik weet dat er met een Jailbreak mogelijkheden zijn om Facetime te activeren maar ik doe het liever op een officiële manier omdat blijkbaar bij een firmware update Facetime weer wordt verwijderd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 zonder FaceTime en Video's Melle123 Muziek, foto & video 9 29-11-11 14:46
iPhone: Facetime doet raar na 4.2.1 jailbreak merijnvld Jailbreak 0 16-02-11 21:56
T-Mobile facetime en visual voicemail heractiveren na unlock jorries Odido (T-Mobile) 4 04-11-10 01:03
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! oetkaa Jailbreak 23 12-05-10 20:38
iPhone: iPhone heractiveren ? reneku Jailbreak 6 17-05-09 12:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:47.