//

verdwenen pictogram (snowbreeze)

verdwenen pictogram (snowbreeze) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hej! gisteren sprong mijn iphone in veillige modus en toen ik hem wou restarten, bleef hij hangen waarna hij in herstelmodus geraakt is. ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-11, 14:45
Saarie's schermafbeelding
Saarie Saarie is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard verdwenen pictogram (snowbreeze)

hej!

gisteren sprong mijn iphone in veillige modus en toen ik hem wou restarten, bleef hij hangen waarna hij in herstelmodus geraakt is.
ik heb toen geprobeerd om hem te herstellen via itunes (adhv firmware 4.2.1 die k gedownload had om hem later te kunnen jailbreaken), maar dit lukte niet.

dus heb ik hem terug in orde gekregen door snowbreeze te gebruiken, iphone is terug ok, jailbroken en unlocked
het probleem is nu, mijn telefoon pictogram is verdwenen uit mijn dock, als ik ernaar zoek vind ik hem wel of als ik hem in veilige modus aan mijn itunes hang verschijnt hij ook, maar als ik hem terug normaal zet verdwijnt hij..

ik heb sbsettings geïnstalleerd, maar ik heb niet aangeduid dat telefoon niet zichtbaar moet zijn..
kan iemand mij hierbij helpen?

(bijkomend probleem hier losstaand van: als ik naar instellingen - geluiden wil, crasht hij en kom ik terug op mijn springboard)
__________________
clear eyes full hearts can't lose
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 17:51
adominus adominus is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 24
Standaard

Bij Cydia ken ik dit probleem wel, bij mijn 3G. Ik zou de procedure opnieuw overdoen. Herstellen kun je beter doen met de versie die je zelf hebt gemaakt in iTunes. Dan start je weer van een zuiver instelling.
  #3  
Oud 14-10-11, 20:58
Saarie's schermafbeelding
Saarie Saarie is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

hoe bedoel je herstellen vanaf de versie die ik zelf gemaakt hebt in iTunes? want ik kreeg steeds foutmelding 1015 of een andere, maar die weet ik niet meer...
daarom dat ik snowbreeze gebruikt hebt
Reageren

Labels
4.2.1, snowbreeze



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beheren van pictogram en apps Cavemanrik iPad Apps 1 16-09-11 16:03
pictogram leondroo iPhone algemeen 1 12-12-10 04:20
onbekend pictogram hackmann Archief 6 07-07-10 14:18
iPhone app avatar/pictogram dendirk Ontwikkelen voor iOS 8 17-08-09 20:11
eigen pictogram vanka Ringtones en Wallpapers 2 06-11-07 22:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.