//

Redsn0w 0.9.9b6

Redsn0w 0.9.9b6 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik wil de locations fix uitvoeren op mijn 3gs met 6.15.00. (redsn0w 0.9.9b6) ik heb mijn telefoon met sn0wbreeze 2.8b8 gejailbreakt op ios 5. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-11, 12:43
martijnmiddel martijnmiddel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 43
Standaard Redsn0w 0.9.9b6

Hallo

ik wil de locations fix uitvoeren op mijn 3gs met 6.15.00. (redsn0w 0.9.9b6)
ik heb mijn telefoon met sn0wbreeze 2.8b8 gejailbreakt op ios 5.

Volgens diverse sites kan ik redsn0w er overheen draaien en alles uitvinken (dus alleen jailbreaken). ik heb aangegegeven dat hij naar de originele ios 5 ipsw moet verwijzen in redsn0w.

ik krijg nu tijdens het jailbreaken de volgende foutmelding:

AppleBCMWLAN::handleIOKitBusyWatchdogTimeout(): Error, no successful firmware download after 60000 ms!! Giving up. ...

wat doe ik fout???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-11, 13:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnmiddel Bekijk bericht

AppleBCMWLAN::handleIOKitBusyWatchdogTimeout(): Error, no successful firmware download after 60000 ms!! Giving up. ...

wat doe ik fout???
Je doet niets fout Het is en blijft een Beta jailbreak.

De foutboodschap is helder: er werd geen firmware gevonden. Misschien is de een of andere server offline. Selecteer dan manueel het juiste .ipsw bestand en doe de jailbreak opnieuw.

Nu blijft de Beta JB weer hangen op een zwart scherm met witte tekst. Maakt niets uit: zet het iDevice weer in DFU-mode en boot tethered.
  #3  
Oud 19-10-11, 00:33
bartosss bartosss is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik heb dit zojuist ook gehad..

Het volgen van de instructies leverde niet het gewenste resultaat op.. dan mag het een beta zijn, dat betekend niet dat je de nieuwe versie van Redsnow ongetest released...

EDIT: Ik kreeg dus ook dezelfde foutmelding, tot 2x toe..
  #4  
Oud 19-10-11, 00:56
Ceesre Ceesre is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 36
Standaard Gelukt

Met de nieuwe Redsnow de JB gelukt na 2 x
  #5  
Oud 19-10-11, 09:09
martijnmiddel martijnmiddel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartosss Bekijk bericht
Ik heb dit zojuist ook gehad..

Het volgen van de instructies leverde niet het gewenste resultaat op.. dan mag het een beta zijn, dat betekend niet dat je de nieuwe versie van Redsnow ongetest released...

EDIT: Ik kreeg dus ook dezelfde foutmelding, tot 2x toe..
Hoi Bartosss

Is het je nu gelukt dan?
Had jij ook een 3gs met 6.15.00 en custom (sn0wbreeze) ipsw?
  #6  
Oud 19-10-11, 09:44
bartosss bartosss is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

geen custom ipsw van snowbreeze nodig. de 3gs(oude bootrom) is al unlocked vanuit de provider dus een jailbreak is alleen nodig met redsnow.
Ik ga vanavond weer proberen te jailbreaken. Ik kan nu niet op Youtube en krijg ik bij het opstarten van iedere app de melding dat ik de iPhone met Itunes moet verbinden om berichtgeving uit te zetten. Heeel irritant.
  #7  
Oud 19-10-11, 09:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartosss Bekijk bericht
Het volgen van de instructies leverde niet het gewenste resultaat op.. dan mag het een beta zijn, dat betekend niet dat je de nieuwe versie van Redsnow ongetest released...
Helemaal fout

Citaat:
THIS JAILBREAK IS INTENDED ONLY FOR DEVELOPERS OF JAILBROKEN APPS! There are just too many broken components (Apple’s official apps, 3rd-party App Store apps, Cydia apps, MobileSubstrate apps, etc) for this to be useful to anyone but those truly looking to fix bugs in their iOS 5 jailbroken apps. (Seriously!)
  #8  
Oud 19-10-11, 10:07
bartosss bartosss is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

Helemaal goed

Het volgen van de instructies. Daar heb ik het over. Niet over het gebruik de jailbreak in zijn algemeen maar de fundamentele instructies die nodig zijn om de jailbreak uit te voeren. Maar om ontopic te blijven: Ik zal vanavond weer laten weten of het gelukt is..
  #9  
Oud 19-10-11, 10:12
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Wanneer zou de officiële Redsn0w uitkomen? En zullen dan de problemen rond 'Geen service' opgelost zijn?
Kan er dan een nieuwe 'howto' gemaakt worden om de iPhone 4 te updaten naar iOS5 met behoud van de baseband?
  #10  
Oud 19-10-11, 11:49
martijnmiddel martijnmiddel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartosss Bekijk bericht
geen custom ipsw van snowbreeze nodig. de 3gs(oude bootrom) is al unlocked vanuit de provider dus een jailbreak is alleen nodig met redsnow.
Ik ga vanavond weer proberen te jailbreaken. Ik kan nu niet op Youtube en krijg ik bij het opstarten van iedere app de melding dat ik de iPhone met Itunes moet verbinden om berichtgeving uit te zetten. Heeel irritant.
in mijn geval heb ik naar iOS 5 geupdate met sn0wbreeze 2.8b8, dus een custom ipsw op mijn toestel staan. Ik miste op een of andere manier daarna modemfirmware (baseband) op mijn telefoon. Die was leeg. Voorheen had ik al 6.15.00. Die laatste heb ik toen opnieuw hier overheen gegooid met redsn0w 0.9.9b5 (install ipad baseband) en daarin verwezen naar Stock ios 5.

Nu heb ik echter last van de welbekende locations problemen dat mijn telefoon en 3g signaal weg valt wanneer ik gps gebruik. Dit schijnt nu dus op te lossen zijn met redsn0w 0.9.9b6. daarin schijn je dan te moeten verwijzen naar stock ios5, alle opties uitvinken bij jailbreaken en dus puur de jailbreak te herhalen.

Daarbij krijg ik dus die foutmelding: AppleBCMWLAN::handleIOKitBusyWatchdogTimeout(): Error, no successful firmware download after 60000 ms!! Giving up. ...
  #11  
Oud 19-10-11, 18:53
bartosss bartosss is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

Net weer geprobeerd maar nogsteeds hetzelfde resultaat. Ik blijf de Error, no successful firmware krijgen..
  #12  
Oud 25-10-11, 10:50
martijnmiddel martijnmiddel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 43
Standaard

het is gelukt, gewoon blijven proberen! Geen errors meer gekregen.
  #13  
Oud 25-10-11, 10:58
bartosss bartosss is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

het is inmiddels gelukt door ios5 te herstellen en daarna een verse jailbreak uit te voeren. Ook mijn pushproblemen en imessage problemen zijn nu verholpen..
  #14  
Oud 28-10-11, 14:11
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard

ik heb het probleem dat ik een Iphone 3GS, oude bootrom en Modem firmare 05.16.05 heb geupdate naar ios5, daarna gejailbreaked (unlock niet nodig, zit er niet meer op gelukkig), en nu heb ik geen GPS signaal meer....Find my phone en locatievoorzieningen doen het op zich wel, maar dan statisch en ik vermoed dmv 3G of Wi-Fi....

Kan het liggen aan de jailbreak?

Overigens heb ik hierover al reeds een post geopend:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...e-ios-5-a.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
JB redsn0w Carrier not available loodeslot Jailbreak 1 19-05-11 20:03
iPhone: Redsn0w 9.6.b1 verwijderen rwflink Jailbreak 1 26-10-10 12:17
iPhone: Redsn0w problemen! iNuke Jailbreak 12 02-09-10 21:51
iPhone: Redsn0w fout StommePowerKnop Jailbreak 2 16-12-09 22:17
iPhone: Contactgegevens kwijt na Redsn0w JB stavros Jailbreak 2 20-06-09 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:35.