//

Exploit Failed bij iOS 5.0 final

Exploit Failed bij iOS 5.0 final discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een probleem. Ik kan mijn iPhone 3GS met de oude bootrom niet activeren via het setup scherm. Dat komt waarschijnlijk omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-11, 12:46
iPhowned iPhowned is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Post Exploit Failed bij iOS 5.0 final

Hallo allemaal,
Ik heb een probleem. Ik kan mijn iPhone 3GS met de oude bootrom niet activeren via het setup scherm. Dat komt waarschijnlijk omdat er een simlock opzit. Eerst lukte me dit wel, maar toen kwam er in iTunes te staan dat mijn iPhone geunlocked was.

Hier is de foto.


Ik ben hierna op vakantie gegaan en heb al die tijd geen jailbreak gehad (en dus ook geen Redsn0w geinstalleerd). Toen ik gisteren terug kwam, heb ik mijn iPhone hersteld zodat ik niet met die iPad baseband zat, waardoor ik geen GPS kon gebruiken. Hier is het echter mis gegaan en kan ik mijn iPhone niet meer gebruiken. Als ik hem opstart, kom ik bij het iOS 5 setup scherm. Hier kon ik bijna doorheen, maar blijf ik hangen op het activerings-scherm. Als ik probeer te jailbreaken, waardoor ik een hacktivation krijg, krijg ik telkens het bericht 'Exploit failed'. Weet er iemand wat ik moet doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
exploit failed, hacktivate, ios 5, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: ios 5 GM jailbreak; exploit failed michiell Jailbreak 9 19-10-11 21:04
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? fleu Jailbreak 3 12-10-11 22:16
iPhone: Problemen Jailbreak 4.2.1 FAILED Failed en nog eens Failed hezzens Jailbreak 19 28-08-11 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.