//

Jailbreak IOS 5; eerst backuppen?

Jailbreak IOS 5; eerst backuppen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) beste Iphone liefhebbers, Even een vraagje, welke ik na het lezen van de berichten op het forum niet zo snel kan terugvinden; Mijn iphone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-11, 15:51
DirkS DirkS is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 16
Standaard Jailbreak IOS 5; eerst backuppen?

beste Iphone liefhebbers,

Even een vraagje, welke ik na het lezen van de berichten op het forum niet zo snel kan terugvinden;

Mijn iphone 4 draait nu een tijdje op de officiele, via itunes binnengetrokken, IOS 5 firmware. verder heb ik via Itunes mn apps weer geherinstalleerd. Nu wil ik toch heel graag de tethered JB uitvoeren. Uiteraard wil ik dit doen via de meest recente Redsnow versie welke ik alvast heb gedownload. Ook heb ik de meest recente IPSW voor IOS 5 nog even apart binnengehaald via internet. concreet is mijn vraag nu;

Als ik nu Redsnow laat verwijzen naar deze apart binnengehaalde IPSW, krijg ik dan wederom een clean Iphone nadat de JB via redsnow of behoud ik juist al mn contacten, foto's, mailinstellingen etc, net als toen ik m'n IOS 4 via www.jailbreakme.com gejalibreaked had...

Raden jullie dan aan om een eerst een backup te maken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-11, 15:58
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

Ik dacht dat er nog geen unthetered JB uitwas voor de iphone 4 (wel een semi tethered)
in de laatste versie van redsnow beta is het zelfs niet meer nodig normaal om te verwijzen naar een ipsw bestand.

en als je een thetered JB uitvoert blijf je je huidige bestanden gewoon behouden.

en altijd als je een JB uitvoert zou ik voor de veiligheid even een backup maken.
  #3  
Oud 24-10-11, 16:00
DirkS DirkS is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 16
Standaard oeps

Hoi Timmy89,

Excuses, bedankt voor je oplettendheid, ik heb het aangepast naar tethered

Bedankt voor je reactie, de reden dat ik het vraag is omdat ik in alle versies van IOS 4 gebruik heb gemaakt van de website www.jailbreakme.com en dan was het gewoon aanklikken en hoppa, gejailbreaked!
De screenshots van de laatste versie van Redsnow deden me erg denken aan de jailbreakmethodes van IOS 3... waarbij je echt die stappen moest doorlopen en aan het einde met een gejailbreakte Iphone bleef zitten die compleet leeg was alsof ie uit de fabriek kwam maar dan met een Cydia icoontje erbij.

Ik vind het absoluut niet erg om alles weer te herinstalleren maar vind het een beetje zonde van m'n tijd als ik weet dat ik over (hopelijk) een paar weekjes weer alles moet herinstalleren i.v.m. de untethered versie.

Oké dus resumé: Als ik nu mijn iphone 4 met IOS 5 jailbreak met deze versie van redsn0w dan heb ik aan het einde van de jailbreak gewoon het Cydia icoontje erbij staan zonder dat er wat veranderd aan m'n iphone 4?

Laatst gewijzigd door DirkS; 24-10-11 om 16:12.
  #4  
Oud 24-10-11, 16:10
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

Zo was het bij mij toch gisteren in ieder geval gegaan.
wat je ook kan doen is apt backup installeren of pkg.
zo kan je je cydia apps ook backuppen en moest je dan eenvolledig herstel doen
hoef je niet al je tweaks opnieuw installeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Na jailbreak backuppen (?) TimTube Jailbreak 1 04-05-10 19:12
Nieuwe 3GS gekocht met T-mobile lock, eerst unlocken of eerst jailbreaken. froos Archief 1 20-03-10 23:09
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon ujjain iPhone algemeen 7 23-01-10 13:36
unlock of jailbreak eerst?! pannamoker Archief 1 14-12-09 16:30
OTB eerst syncen met itunes of eerst iplus gebruiken? mikeymike33 Archief 1 24-03-08 19:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.