iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone wissen voor verkoop met behoud jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/102804-iphone-wissen-voor-verkoop-behoud-jailbreak.html)

xxdenxx 28-10-11 21:54

iPhone wissen voor verkoop met behoud jailbreak
 
Hallo,

Ik ga mijn iPhone verkopen. Maar hij heeft een jailbreak en unlock. Als ik alle apps en gegevens per stuk wis is dan alles weg?

Een restore wil niet echt lukken. En ik ben bang dan het fout gaat net voor de verkoop. (baseband updat of zo)

Iemand tips hoe ik dit het beste kan aan pakken?

Groet Dennis

flea 29-10-11 10:12

gewoon alles handmatig verwijderen,
zeker NIET via de knop/optie: ga terug naar fabrieksinstellingen.

grtz flea

xxdenxx 29-10-11 10:13

Is dan alles weg? Dus als ik het email account wis. Zitten er geen verborgen mailtjes mee in de tel?

RadioXD 30-10-11 14:10

ik zou hem restoren met een custom ipsw die gemaakt is door redsn0w of sn0wbreeze. zo behoudt je je baseband en heb je alles eraf + een jailbreak. als je slim bent download je dan alleen ultrasn0w uit cydia.

FridgeNL 30-10-11 14:59

Je Cydia apps die je ooit hebt gekocht zijn door de nieuwe gebruiker altijd gratis te downloaden, het is namelijk niet mogelijk om je iDevice van je Cydia account te ontkoppelen.

Morph 04-11-11 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 727031)
Je Cydia apps die je ooit hebt gekocht zijn door de nieuwe gebruiker altijd gratis te downloaden, het is namelijk niet mogelijk om je iDevice van je Cydia account te ontkoppelen.

Je kunt ze gewoon meenemen naar een andere foon.
Kwestie van acount overzetten.

xxdenxx 04-11-11 12:40

Gelukkig heeft mijn neef hem overgenomen. Want als je alles handmatig verwijderd blijft er toch nog veel in zitten heb ik gemerkt.

Bedankt iedereen.....

FridgeNL 04-11-11 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morph (Bericht 730898)
Je kunt ze gewoon meenemen naar een andere foon.
Kwestie van acount overzetten.

Je kan idd je nieuwe iPhone linken aan je Cydia account maar dat is niet wat ik bedoelde.... Het is namelijk niet mogelijk om je oude toestel te unlinken waardoor een nieuwe eigenaar de apps ook gewoon 'gratis' kan installeren.

Timmy89 04-11-11 15:04

Idd,
als je handmatig wist houdt de iphone nog een aantal dingen bij
zo kreeg ik op de een of ander reden in ios 5 paar dagen geleden een mail in mijn notification center van de vorige eigenaar :s

Rogier95 17-12-11 18:07

en wat als je wel je iphone met jailbreak naar de fabrieksinstellingen hebt terug gezet via de menu optie?
Hij doet nu al een paar uur niks meer, alleen het apple logo in het beeld.

Timmy89 19-12-11 09:53

dan moet je herstellen :)
in dfu modus zetten en herstellen naar laatste versie of naar gewenste versie indien je de shsh hebt van die versie

Rogier95 19-12-11 16:41

Sorry, ik ben echt een noob met die dingen, zou je het misschien iets voor mij begrijpelijker uit kunnen leggen. Of zijn daar andere bestandjes over te vinden?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.