//

Telefoon niet meer te jailbreaken

Telefoon niet meer te jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje terug mijn iPhone 3g gejailbreakt en unlockt. Tevens heb ik de baseband naar die van een aangepast om de pushberichten werkend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-11, 20:17
Hallooow Hallooow is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 6
Standaard Telefoon niet meer te jailbreaken

Ik heb een tijdje terug mijn iPhone 3g gejailbreakt en unlockt. Tevens heb ik de baseband naar die van een aangepast om de pushberichten werkend te krijgen.

Nu heb ik onlangs alle inhoud en instellingen gewist via de Iphone zelf. Hierbij is blijkbaar ook de software verloren gegaan...

Om een lang verhaal kort te maken ik krijg de telefoon niet meer aan de praat. Heb een al meerdere malen opnieuw proberen te jailbreaken maar dit wil niet lukken.

Ik gebruik redsnow 0.9rc16 en IPSW 4.2.1_8C148

Bij het jailbreaken staat er op een gegeven moment "image not load" met daarboven een directory ...

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het iets met de baseband te maken heeft ...

Kan iemand mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-11, 09:06
Hallooow Hallooow is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb de iPhone ook meerdere malen via iTunes in veilige modus gebracht en vervolgens geprobeerd te herstellen maar zonder succes. Kreeg steeds een foutmelding 1015 ...

Even gegoogled en kwam een programmatje genaamd ireb tegen (voor de foutmelding) vervolgens weer de telefoon geprobeerd te herstellen met shift + herstellen en de firmware gekiest waar de telefoon het laatst goed mee heeft gewerkt (4.2.1). Vervolgens weer herstellen via iTunes maar wederom hetzelfde verhaal ... Kan de software er niet opzetten wegens foutmelding 1015.

Ik heb oudere firmwares geprobeerd ook deze krijg ik niet op de telefoon. Heb daarnaast verschillende versies van redsnow geprobeerd ook allemaal zonder enig succes.

Ik krijg die telefoon dus niet via iTunes aan de praat en jailbreaken wil ook op geen enkele manier meer lukken.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
  #3  
Oud 02-11-11, 12:15
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

foutmelding 1015? hmmm....je moet daarna je Iphone met IREB uit de recovery Gooien, als het goed is start hij dan heel normaal op!
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Sharepod vind telefoon niet meer lizzymickey Desktop-applicaties 0 31-07-11 15:05
Telefoon functie werkt niet meer seanw iPhone algemeen 30 29-05-09 02:14
Telefoon werkt niet meer. VitaminX iPhone algemeen 6 22-03-09 03:05
telefoon app werkt niet meer gmb iPhone Apps 2 02-03-09 16:54
Telefoon button werkt niet meer ejmitch iPhone algemeen 12 24-12-08 10:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:44.