//

SB crasht bij "app switch"

SB crasht bij "app switch" discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu sinds een aantal dagen mij iPhone 3G (firmware 4.2.1) gejailbreakt. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van "redsn0w_win_0.9.6b4". Alles werkt naar behoren behalve ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-11, 23:09
Djosjowa Djosjowa is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard SB crasht bij "app switch"

Ik heb nu sinds een aantal dagen mij iPhone 3G (firmware 4.2.1) gejailbreakt. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van "redsn0w_win_0.9.6b4". Alles werkt naar behoren behalve één, toch vrij belangrijk, punt.
Dat punt is dat SpringBoard crasht elke keer dat ik, wanneer al een app geopend is, naar een andere app wil. Dit is bijvoorbeeld het geval als ik in de iPc app een link naar de App Store wil volgen, als ik vanuit Safari een Youtube filmpje wil bekijken etc.
Maar het ergste is nog dat multitasken (een van de redenen waarom ik mijn iPhone gejailbreakt heb) hierdoor niet werkt.
Ik heb al een keer mijn iPhone herstelt en de jailbreak opnieuw uitgevoerd, ook dat bracht geen verbetering.

Het is kortom een vrij vervelend probleem waar ik tot nu toe nog niks over heb kunnen vinden op internet. Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen? Moet ik mijn iPhone bijv. op een andere manier jailbreaken?
Ik hoor het graag.

Laatst gewijzigd door Djosjowa; 14-11-11 om 18:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video speler crasht na 2sec. Komt in "sad iphone mode". ipodyoshi Muziek, foto & video 4 19-09-10 11:45
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
"Mobiele Data" switch in Instellingen ballegooier iPhone algemeen 5 22-08-10 10:49
iPhone 3G: "null" "null" bij instellingen-algemeen-info francebramie Unlock 7 19-03-09 20:49
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.