//

iPhone valt uit

iPhone valt uit discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op marktplaats een gejailbreakte iphone gekocht. Ik wist helaas niet hoe dit werkte (ook niet dat ie gejailbreakt was) en ging thuis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-11, 22:12
san123 san123 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard iPhone valt uit

Hallo,
Ik heb op marktplaats een gejailbreakte iphone gekocht. Ik wist helaas niet hoe dit werkte (ook niet dat ie gejailbreakt was) en ging thuis gelijk de software bijwerken. Hierdoor deed hij het niet meer en toen heb ik alles over jailbreaks enzo uitgezocht waardoor ik hem wel weer had gedowngrade naar vorige firmware. Nu heb ik het volgende probleem:

Mijn iphone valt heel vaak uit. Als ik hem een hele nacht oplaad ging hij maar een uur ofzo mee. Hij viel elke keer uit zonder dat de batterij leeg was, hij ging ook niet meer aan totdat ik m in het stopcontact stopte. Nu valt hij 5 minuten nadat ik hem in het stopcontact stop uit en kan ik m dus eigenlijk niet meer gebruiken. Wel raar is, wanneer hij (heel soms) laat zien dat hij opgeladen moet worden en dus daarom niet aangaat, dat ALS ik m dan in het stopcontact stop, hij binnen 15 minuten weer op 100% staat. misschien ook een batterij probleempje dus.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Daarnaast vraag ik me af of ik mijn iphone nog naar iOS 5 kan updaten nu hij gejailbreakt is en ik al met de firmwares heb lopen klooien.

Alvast bedankt!

Sanne
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-11, 09:44
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Welke iphone is het? handig om te vermelden. Groot kans dat het gewoon een batterij probleempje is ja.....
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 16-11-11, 16:40
san123 san123 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Een iphone 3gs 32gb staat bij mijn gegevens geloof ik!
  #4  
Oud 16-11-11, 21:59
wilddog wilddog is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: ieper
Berichten: 21
Standaard

zelfde probleem hier : 3GS 32 GB met ios 4.3.3 en baseband 05.16.02
Iphone kreeg rare kuren : steeds weer uitvallen, batterij leeg, ook uitvallen als die aan de computer hing, enz.
Opnieuw geïnstalleerd, maar nu geen telefoon meer. AL de rest van de problemen zijn weg. Nochtans is het een simlockvrije Belgische telefoon.
Iemand een oplossing om terug een telefoonberbinding te krijgen.
O ja, andere telefoonkaarten werken ook niet.
  #5  
Oud 16-11-11, 23:26
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@wildog...hoe bedoel je werkt hij niet? pakt hij geen simkaart of krijgt hij geen signaal?
even specificeren...
@san, sorry hoor niet iedereen update zijn gegevens...Altijd handig om het expliciet te vermelden. Batterij is wel het eerste wat ik zou nakijken ja....bij dergelijke problemen. Vooral omdat hij heel snel oplaadt. Hoe sneller een batterij laadt, hoe sneller hij ook leeg is!
Maar dat is nooit met zekerheid te zeggen....Dat moet je proberender wijs doen.
  #6  
Oud 16-11-11, 23:58
wilddog wilddog is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: ieper
Berichten: 21
Standaard

ja de simkaart wordt aanvaard....pincode ingeven, maar geen signaal. Idem met andere kaarten. Ik kan dus niet bellen of opgebeld worden.
Eigenaardig genoeg : na opnieuw te beginnen, blijft de batterij vol en valt de Iphone niet meer uit.
Maar nog steeds geen telefoon.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2011 om 00:02 ----------

opgelost : blijkbaar moet je eerst op een andere gsm, een pincode geven en in je ispw "inactivate" selecteren.
  #7  
Oud 17-11-11, 10:44
san123 san123 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

@wilddog, hoe ben jij dan precies van het batterijprobleem af gekomen? opnieuw geïnstalleerd? dat wil zeggen? ik kan mijn iphone namelijk niet herstellen of updaten door de jailbreak, waar ik wel van baal. Iemand een idee hoe ik die er zonder problemen af kan halen?
Bedankt!
  #8  
Oud 29-11-11, 12:57
wilddog wilddog is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: ieper
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door san123 Bekijk bericht
@wilddog, hoe ben jij dan precies van het batterijprobleem af gekomen? opnieuw geïnstalleerd? dat wil zeggen? ik kan mijn iphone namelijk niet herstellen of updaten door de jailbreak, waar ik wel van baal. Iemand een idee hoe ik die er zonder problemen af kan halen?
Bedankt!
Ik heb mijn Iphone binnengedaan bij de iphone doctor in Hulst en een nieuwe batterij laten plaatsen. Alle problemen van de baan en klaar terwijl je wacht.
  #9  
Oud 01-12-11, 19:17
kofra kofra is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door san123 Bekijk bericht
@wilddog, hoe ben jij dan precies van het batterijprobleem af gekomen? opnieuw geïnstalleerd? dat wil zeggen? ik kan mijn iphone namelijk niet herstellen of updaten door de jailbreak, waar ik wel van baal. Iemand een idee hoe ik die er zonder problemen af kan halen?
Bedankt!
@san123 Wat gaat er mis, en waar en wanneer in het proces dat je je Iphone wil herstellen of updaten? en wat zijn dan de (fout) meldingen?
Reageren

Labels
batterij, jailbreak, valt uit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g valt uit. Jobmussche iPhone algemeen 1 04-11-11 21:59
iPhone valt uit live4music iPhone algemeen 4 09-08-11 14:46
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 22:47
Iphone valt uit jk89 iPhone algemeen 0 14-11-09 18:39
iphone valt uit mausie565 iPhone algemeen 1 25-03-09 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:52.