//

iPhone heeft geen service

iPhone heeft geen service discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mede Apple gebruikers... Nou deze maand nog nooit zoveel op dit forum gezeten... hihi Ik heb mijn iPhone via deze tut omgezet naar 4.3.5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-11, 11:11
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard iPhone heeft geen service

Hoi mede Apple gebruikers...

Nou deze maand nog nooit zoveel op dit forum gezeten... hihi
Ik heb mijn iPhone via deze tut omgezet naar 4.3.5 met modemfirmware 6.15
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...r-4-3-3-a.html

Vorige week deed mn usb connector het niet goed. Kon Iphone niet herstellen na lege accu en nieuwe connector erop... en dacht via Redsn0w de telefoon uit thethering te zetten..

Dat deed hij ook keurig maar sinds die tijd krijg ik links boven... geen service....
Dacht eerst dat het met een simlock oid te maken had... bovenstaande tut nogmaals doorlopen incl deactivate via Rensow en SAM maar probleem blijft...

Ook vliegtuig mode etc en dat soort tip doorlopen.... en nu het gekke...


Loop ik buiten dan pakt hij opeens een aanbieder.. Ik kies dan voor T-mobile (sim kaart van BEN) en check.. bellen en gebeld worden lukt... loop ik een stukje...valt netwerk weg... en dan ff vliegetuig modes en is hij er weer (slechts een streepje).

In huis is het netwerk compleet weg en komt niet terug...

Nu vraagt mij meissie wanneer ik eindelijk eens achter de pc en iphone vandaan komt... Iemand tips... en dan graag hoe om te gaan met de Iphone en niet met mn vriendin...hahaha

Thxs!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-11, 11:24
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

hahahahhahahaa ....Voor oplossen van je problemen met je meissie verwijs ik je naar een Relatie therapeut !

voor dat andere.....ik denk dat je gewoon je anthenne hebt verkloot !
het is een 3G? hoezo uit uit untether uit halen? die is toch altijd unthered? of is het een 3GS? Als je het mij vraagt, Koop een andere iphone ben je voor een 3GS 200 euro kwijt, mooie investering in je relatie die therapeuten zijn harstikke duur..
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 18-11-11, 11:40
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
hahahahhahahaa ....Voor oplossen van je problemen met je meissie verwijs ik je naar een Relatie therapeut !

voor dat andere.....ik denk dat je gewoon je anthenne hebt verkloot !
het is een 3G? hoezo uit uit untether uit halen? die is toch altijd unthered? of is het een 3GS? Als je het mij vraagt, Koop een andere iphone ben je voor een 3GS 200 euro kwijt, mooie investering in je relatie die therapeuten zijn harstikke duur..

Thxs voor je reactie... titel was een beetje een lokkertje voor mijn probleem... Zou het de antenne kunnen zijn dan....? Het gekke is dat hij het gewoon deed... zonder problemen... heb nu opnieuw de JB erop gezet... maar kan ik hier iets fout hebben gedaan waardoor dit probleem ontstaat...zie heel veel vragen over geen service op dit forum maar nog niet de gouden tip...

Voor mij even als noob...lees veel over simlock... kan er mee bellen (soms als hij even de provider vindt) dan is dat geen issue denk ik...

Hoor verder...activeren via itunes... als ik hem na de JB er aan plug geeft hij gewoon "alleen" aan ... reserve kopie gevonden of instellen als nieuwe iphone... kies dan het laatste ... mis ik het hele activerings proces en maakt dat uberhaubt uit omdat hij het soms wel doet....

Thxs voor een reactie

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2011 om 11:06 ----------

nog even een zijdelingse vraag...

Zie onder algemeen info dat ik wel een imei, iccid en zelfs als aanbieder tmobile 10.0 heb staan...

Onder algemeen en aanbieder staat deze op automatisch .. maar toch rechtsboven geen service... er draait kort een wieltje bij zoeken maar er wordt nix gevonden...

2 vragen.. heb nu de ipadbaseband 06.15 ...en firmware 4.3.5 ...

daar welke versie kan ik downgraden...? heb nu redsn0w_win_0.9.9b8 en wil de basseband er op nieuwopzetten en cydia...

omdat het lijkt alsof er geen simlock op zit... dan hoef ik dat toch ook niet via Cydia en redsnow icm SAM te doen... of snap ik er echt nix van...

thxs

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2011 om 12:27 ----------

Gister dus usb connector laten vervangen. Contact gehad met bedrijf. Gaf aan dat de antenne even moet worden nagekeken.. mede omdat buiten wel bereik is...

vermoedelijk hardware probleem dus...

thxs iig voor de reactie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS heeft geen service en is niet te herstellen Juulke iPhone algemeen 4 26-05-10 14:58
Iphone 3G - geen service sebastianh91 iPhone algemeen 6 07-08-09 21:10
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.