//

iPhone 4 blijft crashen.

iPhone 4 blijft crashen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 draait momenteel op 5.0.1. vanmiddag tethered jailbreak gedaan, alles goed gegaan enzo maar na wat tweaks geinstalleerd blijft me iphone crashen. Hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-11-11, 21:29
Fulmaster Fulmaster is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Woerden
Berichten: 57
Exclamation iPhone 4 blijft crashen.

Mijn iPhone 4 draait momenteel op 5.0.1. vanmiddag tethered jailbreak gedaan, alles goed gegaan enzo maar na wat tweaks geinstalleerd blijft me iphone crashen. Hij gaat steeds aan en uit, het beginscherm komt waar ik de code moet intoetsen en dan word het beeld zwart en zo gaat het de hele tijd maar door ( inmiddels al bijna een half uur!!). Ik weet nu dat ik gewoon mijn iphone nu echt nooit meer ga jailbreaken!. iTunes blijft hem wel zien. Als ik wil herstellen krijg ik error 3194 de hele tijd. Downgraden naar vorige versies lukt ook niet. Pwned DFU geeft ook error 3194, custom firmware lukt ook niet. Iemand A.U.B andere suggesties? Ik heb me telefoon echt nodig..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-11, 12:53
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

in DFU zetten en thetered booten misschien ?
heb dit ook gehad
  #3  
Oud 25-11-11, 01:26
Loesje0089 Loesje0089 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Nou ik heb ook een probleem mijn iphone heb ik gejailbreakt.. alleen nu krijg ik mijn iphone niet meer aan.. niet met redsnow.. ook itunes ziet hem niet.. ik krijg wel het beginscherm apple logo.. maar verder komt die niet.. wat nu???:'(
  #4  
Oud 28-11-11, 12:11
CDekker CDekker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loesje0089 Bekijk bericht
Nou ik heb ook een probleem mijn iphone heb ik gejailbreakt.. alleen nu krijg ik mijn iphone niet meer aan.. niet met redsnow.. ook itunes ziet hem niet.. ik krijg wel het beginscherm apple logo.. maar verder komt die niet.. wat nu???:'(
Zet hem handmatig in DFU modus, daarna zou iTunes hem als 'recovery device' of iets dergelijks moeten zien. Hierna zou je hem (als het goed is) moeten kunnen herstellen naar iOS 5.0.1.

Het probleem dat je nu hebt, is gekomen doordat je de verkeerde tweaks hebt geinstalleerd. Soms gaan deze niet samen met elkaar wat het crashen veroorzaakt, daarom brengt jailbreaken ook een groot eigen risico met zich mee.


Maar maak je geen druk, je apparaat is niet stuk hoor, alleen het herstellen kan een beetje lastig zijn!


EDIT:

Dit geld natuurlijk ook voor Fulmaster
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes blijft crashen Dennisweb iTunes 2 23-10-11 18:55
Iphone blijft Crashen! GRozenberg iPhone algemeen 4 17-10-09 15:02
Installer op 102 blijft crashen lemme201 iPhone algemeen 12 23-06-08 15:13
Iphone blijft crashen na restore etc. Rocco Unlock [archief] 2 14-06-08 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.