iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Itunes error 1 bij restore naar 4.3.3 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/105086-itunes-error-1-restore-naar-4-3-3-a.html)

Animal 23-11-11 08:34

Itunes error 1 bij restore naar 4.3.3
 
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een iphone 4 van een vriend. Hij zat op firmware 4.2.1 en wilde zijn iphone restoren naar 4.3.3. om met Jailbreakme te kunnen jailbreaken. Voordat ik een restore heb gedaan heb ik midels Tinyumbrella zijn shsh voor de zekerheid opgeslagen. Daarna heb ik de TSS-server laten draaien, iphone in DFU gezet en shift herstel gedaan en verwezen naar 4.3.3. IPWS bestand. In eerste instantie doet de Iphone wat hij moet doen. Het balkje op de iphone wordt steeds voller en voller. Ongeveer een kwart voor het eind stopt het proces abrupt en krijg ik een Itunes error code 1.
Ik heb op google gezocht en ik heb kunnen vinden dat dit probleem alleen spelt wanneer men wil downgraden naar firmware 4.3.3.

Ik heb de optie just pwnd in Redsn0w geprobeerd zonder succes. Ik heb de Iphone in recoverymode geprobeerd te herstellen maar ook hier weer dezelfde foutmelding.

Heb ik wat over het hoofd gezien??

wouter1981 23-11-11 08:49

ITunes Errors/Below 100 - The iPhone Wiki

En even voor de volledigheid, TinyUmbrella geeft aan dat de SHSHs van 4.3.3 voor die iPhone beschikbaar/opgeslagen zijn?

Animal 23-11-11 08:53

Had ik al gezien.
Heb de nieuwste versie van Itunes en heb ook al een verschillende usb poorten geprobeerd. Ik heb alleen nog niet geprobeerd om te herstellen met custom firmware gemaakt met pwnage Tool. Zou dat de oplossing zijn?

Animal 23-11-11 09:31

En even voor de volledigheid, TinyUmbrella geeft aan dat de SHSHs van 4.3.3 voor die iPhone beschikbaar/opgeslagen zijn?[/QUOTE]

Yep

Boes40 23-11-11 09:52

Had dit probleem ook. Ik heb het opgelost met snowbreeze 2.7.3 (Windows) Fix iTunes Restore "Error 1" When Downgrading iOS 5 To iOS 4 | DiY iPhone

Animal 23-11-11 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boes40 (Bericht 739091)
Had dit probleem ook. Ik heb het opgelost met snowbreeze 2.7.3 (Windows) Fix iTunes Restore "Error 1" When Downgrading iOS 5 To iOS 4 | DiY iPhone


Zal snowbreeze de iphone herkennen in recoverymode om een custom firmware te kunnen maken?

Yilmaz81 26-11-11 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Animal (Bericht 739072)
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een iphone 4 van een vriend. Hij zat op firmware 4.2.1 en wilde zijn iphone restoren naar 4.3.3. om met Jailbreakme te kunnen jailbreaken. Voordat ik een restore heb gedaan heb ik midels Tinyumbrella zijn shsh voor de zekerheid opgeslagen. Daarna heb ik de TSS-server laten draaien, iphone in DFU gezet en shift herstel gedaan en verwezen naar 4.3.3. IPWS bestand. In eerste instantie doet de Iphone wat hij moet doen. Het balkje op de iphone wordt steeds voller en voller. Ongeveer een kwart voor het eind stopt het proces abrupt en krijg ik een Itunes error code 1.
Ik heb op google gezocht en ik heb kunnen vinden dat dit probleem alleen spelt wanneer men wil downgraden naar firmware 4.3.3.

Ik heb de optie just pwnd in Redsn0w geprobeerd zonder succes. Ik heb de Iphone in recoverymode geprobeerd te herstellen maar ook hier weer dezelfde foutmelding.

Heb ik wat over het hoofd gezien??

Je hebt niks over het hooft gezien. error 1 is goed.
Nu redsnow rc19 gebruiken om te jailbraiken.
Die installeerd ook de activatie bundels tijdens het proces.
Na redsnow kan het zijn dat die even in dfu springt. ( tiny umbrella exit recovery aanklikken) klaar ben je

BVGorp 28-11-11 12:01

idd gewoon jailbreaken met redsnow en als hij blijft hangen op de activatie bundles dan na 5 mins gewoon rebooten met home en power toets vasthouden. Had dit zelfde met mijn eigen iPhone4


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:32.