//

Itunes error 1 bij restore naar 4.3.3

Itunes error 1 bij restore naar 4.3.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben bezig met een iphone 4 van een vriend. Hij zat op firmware 4.2.1 en wilde zijn iphone restoren naar 4.3.3. om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-11-11, 08:34
Animal Animal is offline
• iOS 5.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: planeet Aarde
Berichten: 10
Standaard Itunes error 1 bij restore naar 4.3.3

Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een iphone 4 van een vriend. Hij zat op firmware 4.2.1 en wilde zijn iphone restoren naar 4.3.3. om met Jailbreakme te kunnen jailbreaken. Voordat ik een restore heb gedaan heb ik midels Tinyumbrella zijn shsh voor de zekerheid opgeslagen. Daarna heb ik de TSS-server laten draaien, iphone in DFU gezet en shift herstel gedaan en verwezen naar 4.3.3. IPWS bestand. In eerste instantie doet de Iphone wat hij moet doen. Het balkje op de iphone wordt steeds voller en voller. Ongeveer een kwart voor het eind stopt het proces abrupt en krijg ik een Itunes error code 1.
Ik heb op google gezocht en ik heb kunnen vinden dat dit probleem alleen spelt wanneer men wil downgraden naar firmware 4.3.3.

Ik heb de optie just pwnd in Redsn0w geprobeerd zonder succes. Ik heb de Iphone in recoverymode geprobeerd te herstellen maar ook hier weer dezelfde foutmelding.

Heb ik wat over het hoofd gezien??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-11, 08:49
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

ITunes Errors/Below 100 - The iPhone Wiki

En even voor de volledigheid, TinyUmbrella geeft aan dat de SHSHs van 4.3.3 voor die iPhone beschikbaar/opgeslagen zijn?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 23-11-11, 08:53
Animal Animal is offline
• iOS 5.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: planeet Aarde
Berichten: 10
Standaard

Had ik al gezien.
Heb de nieuwste versie van Itunes en heb ook al een verschillende usb poorten geprobeerd. Ik heb alleen nog niet geprobeerd om te herstellen met custom firmware gemaakt met pwnage Tool. Zou dat de oplossing zijn?
  #4  
Oud 23-11-11, 09:31
Animal Animal is offline
• iOS 5.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: planeet Aarde
Berichten: 10
Smile

En even voor de volledigheid, TinyUmbrella geeft aan dat de SHSHs van 4.3.3 voor die iPhone beschikbaar/opgeslagen zijn?[/QUOTE]

Yep
  #5  
Oud 23-11-11, 09:52
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Had dit probleem ook. Ik heb het opgelost met snowbreeze 2.7.3 (Windows) Fix iTunes Restore "Error 1" When Downgrading iOS 5 To iOS 4 | DiY iPhone
  #6  
Oud 23-11-11, 10:00
Animal Animal is offline
• iOS 5.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: planeet Aarde
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boes40 Bekijk bericht
Had dit probleem ook. Ik heb het opgelost met snowbreeze 2.7.3 (Windows) Fix iTunes Restore "Error 1" When Downgrading iOS 5 To iOS 4 | DiY iPhone

Zal snowbreeze de iphone herkennen in recoverymode om een custom firmware te kunnen maken?
  #7  
Oud 26-11-11, 00:42
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een iphone 4 van een vriend. Hij zat op firmware 4.2.1 en wilde zijn iphone restoren naar 4.3.3. om met Jailbreakme te kunnen jailbreaken. Voordat ik een restore heb gedaan heb ik midels Tinyumbrella zijn shsh voor de zekerheid opgeslagen. Daarna heb ik de TSS-server laten draaien, iphone in DFU gezet en shift herstel gedaan en verwezen naar 4.3.3. IPWS bestand. In eerste instantie doet de Iphone wat hij moet doen. Het balkje op de iphone wordt steeds voller en voller. Ongeveer een kwart voor het eind stopt het proces abrupt en krijg ik een Itunes error code 1.
Ik heb op google gezocht en ik heb kunnen vinden dat dit probleem alleen spelt wanneer men wil downgraden naar firmware 4.3.3.

Ik heb de optie just pwnd in Redsn0w geprobeerd zonder succes. Ik heb de Iphone in recoverymode geprobeerd te herstellen maar ook hier weer dezelfde foutmelding.

Heb ik wat over het hoofd gezien??
Je hebt niks over het hooft gezien. error 1 is goed.
Nu redsnow rc19 gebruiken om te jailbraiken.
Die installeerd ook de activatie bundels tijdens het proces.
Na redsnow kan het zijn dat die even in dfu springt. ( tiny umbrella exit recovery aanklikken) klaar ben je
  #8  
Oud 28-11-11, 12:01
BVGorp BVGorp is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

idd gewoon jailbreaken met redsnow en als hij blijft hangen op de activatie bundles dan na 5 mins gewoon rebooten met home en power toets vasthouden. Had dit zelfde met mijn eigen iPhone4
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes error 20 bij upgraden naar iOs 5 kal_el iTunes 2 27-07-11 14:02
Onbekende fout bij restore (Error 9) Fool iPhone algemeen 30 29-05-11 21:41
iPhone: Error 21 bij restore met custom firmware Lowlands Jailbreak 4 19-03-11 13:36
iPhone: error 1604 bij restore Egidius86 Jailbreak 24 05-05-10 21:45
Error (6) bij restore van 1.1.3 (iTunes) naar 1.1.1 whitehouse Jailbreak [archief] 6 26-03-09 07:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.