iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreak verwijderen met behoud van 4.3.3. (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/105136-jailbreak-verwijderen-behoud-4-3-3-a.html)

Rodajo 23-11-11 19:23

Jailbreak verwijderen met behoud van 4.3.3.
 
Goede avond,

Mijn iPhone 4 draait nog op 4.3.3 (jailbreak). Overmorgen moet hij naar Proassist ter reperatie. Nu wil ik graag de jailbreak verwijderen, maar 4.3.3 niet verliezen. en ook niet upgraden naar 5.0.1. Ik ben echt een leek, dus ik hoop dat iemand bereid is mij te helpen. Is dit mogelijk? Zo ja, wat kan ik doen?

Alvast bedankt.

Fool 23-11-11 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rodajo (Bericht 739310)
Goede avond,

Mijn iPhone 4 draait nog op 4.3.3 (jailbreak). Overmorgen moet hij naar Proassist ter reperatie. Nu wil ik graag de jailbreak verwijderen, maar 4.3.3 niet verliezen. en ook niet upgraden naar 5.0.1. Ik ben echt een leek, dus ik hoop dat iemand bereid is mij te helpen. Is dit mogelijk? Zo ja, wat kan ik doen?

Alvast bedankt.

Je moet de shsh hebben van 4.3.3 dit kan je doen met ifaith.

Dan handleiding zoeken voor "downgrade" voor iPhone 4 met shsh bestand.

Succes

Rodajo 23-11-11 21:44

Dank je voor jouw reactie, maar zoals ik al zei: ik ben een echte leek. SHSH? ifaith? Waar vind ik dit allemaal? Kun je me dit misschien in lekentaal uitleggen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Fool 23-11-11 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rodajo (Bericht 739369)
Dank je voor jouw reactie, maar zoals ik al zei: ik ben een echte leek. SHSH? ifaith? Waar vind ik dit allemaal? Kun je me dit misschien in lekentaal uitleggen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Hier kan je ifaith downloaden


iH8sn0w.com