Jailbreak verwijderen met behoud van 4.3.3. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Mijn iPhone 4 draait nog op 4.3.3 (jailbreak). Overmorgen moet hij naar Proassist ter reperatie. Nu wil ik graag de jailbreak verwijderen, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak verwijderen met behoud van 4.3.3.
Goede avond,
Mijn iPhone 4 draait nog op 4.3.3 (jailbreak). Overmorgen moet hij naar Proassist ter reperatie. Nu wil ik graag de jailbreak verwijderen, maar 4.3.3 niet verliezen. en ook niet upgraden naar 5.0.1. Ik ben echt een leek, dus ik hoop dat iemand bereid is mij te helpen. Is dit mogelijk? Zo ja, wat kan ik doen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan handleiding zoeken voor "downgrade" voor iPhone 4 met shsh bestand. Succes |
|
|||
|
|||
Dank je voor jouw reactie, maar zoals ik al zei: ik ben een echte leek. SHSH? ifaith? Waar vind ik dit allemaal? Kun je me dit misschien in lekentaal uitleggen?
Alvast bedankt voor de moeite. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iH8sn0w.com Even de stappen volgen, laat maar horen als die is gelukt dan doen we volgende stap. |
|
|||
|
|||
IK ben nu zo ver dat ik ifaith heb gedownload. Ik krijg nu 4 opties die ik aan kan klikken. Welke moet ik hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik neem toch aan dat ie zn blobs gesaved heeft via cydia? dan hoeft ie alleen te herstellen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je zou kunnen kijken in Cydia of er bovenin staat of je shsh gesaved zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al gelukt met ifaith?
|
|
|||
|
|||
Citaat: