Jailbreak verwijderen met behoud van 4.3.3. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Mijn iPhone 4 draait nog op 4.3.3 (jailbreak). Overmorgen moet hij naar Proassist ter reperatie. Nu wil ik graag de jailbreak verwijderen, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak verwijderen met behoud van 4.3.3.
Goede avond,
Mijn iPhone 4 draait nog op 4.3.3 (jailbreak). Overmorgen moet hij naar Proassist ter reperatie. Nu wil ik graag de jailbreak verwijderen, maar 4.3.3 niet verliezen. en ook niet upgraden naar 5.0.1. Ik ben echt een leek, dus ik hoop dat iemand bereid is mij te helpen. Is dit mogelijk? Zo ja, wat kan ik doen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan handleiding zoeken voor "downgrade" voor iPhone 4 met shsh bestand. Succes |
|
|||
|
|||
Dank je voor jouw reactie, maar zoals ik al zei: ik ben een echte leek. SHSH? ifaith? Waar vind ik dit allemaal? Kun je me dit misschien in lekentaal uitleggen?
Alvast bedankt voor de moeite. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iH8sn0w.com Even de stappen volgen, laat maar horen als die is gelukt dan doen we volgende stap. |
|
|||
|
|||
IK ben nu zo ver dat ik ifaith heb gedownload. Ik krijg nu 4 opties die ik aan kan klikken. Welke moet ik hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik neem toch aan dat ie zn blobs gesaved heeft via cydia? dan hoeft ie alleen te herstellen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je zou kunnen kijken in Cydia of er bovenin staat of je shsh gesaved zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al gelukt met ifaith?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
pfff laptop was uitgevallen. Nu moet ik weer 10 min wachten voor ik weer verder kan met ifaith wordt er aangegeven. Maar in ieder geval bedankt zover. als ik weer verder kan laat ik het weten. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2011 om 22:27 ---------- het gaat niet goed. Ik moet nu een half uur wachten. Kun je misschien alvast beschrijven wat ik daarna moet doen? dan kan ik straks verder aan de slag en ik hoef ik je niet onnodig op te houden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
of zowiezo een ander, dat kan, maar die kan ook ooit gejailbreakt zijn, die kans zit er wel in.
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik, maar ik ga er vanuit dat ik mijn eigen iPhone terugkrijg en dan wil ik graag weer jailbreaken met 4.3.3. Vandaar. Als ik een nieuwe iPhone 4 krijg dan zit daar waarschijnlijk al 5.0 of 5.0.1 op helaas.
|
|
||||
|
||||
van 5 kun je volgens mij wel terug naar 4, niet naar lagere 5's? toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
volgens mij kun je van 4.x.x naar 5.x.x en dan weer terug naar 4.x.x maar niet van bijvoorbeeld 5.0.1 naar 5.0.0
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
volgens MIJ moet je nu herstellen, of anders op herstellen drukken met shift ingedrukt (windows) en dan je gedownloade 4.3.3 firmware aanklikken. maar doe ff een zoek op downgradenb hier op t forum, daar staat het beschreven hoe en wat je er exact voor nodig hebt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
overigens stond er bij ifaith iets over een ispw bestand, nadat ik de blobs gesaved heb. Ik ga ff zoeken en ander wacht ik even op Fool. hij/zij heeft mij tot nu toe prima geholpen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs leegmaken met behoud van unlock en jailbreak | Nieko04 | Jailbreak | 1 | 20-01-12 12:43 |
iPad: Ipad upgrade van 3.1.3 naar 4.x met behoud jailbreak | Rob1982 | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:53 |
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden | Yorannn | Jailbreak | 6 | 31-10-10 16:13 |
van 221 jailbreak naar 312 officieel met behoud van details (SMS/contacts/etc) | gonijn | Archief | 2 | 06-01-10 14:14 |
|
|