//

iPhone 3GS blijft uitvallen na jailbreak

iPhone 3GS blijft uitvallen na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Toen iOS5 uitkwam, heb ik deze direct erop gezet. Tethered jailbreak eroverheen en klaar. In het begin had ik nérgens problemen mee, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-11, 18:31
Sliien Sliien is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 21
Standaard iPhone 3GS blijft uitvallen na jailbreak

Hallo allemaal,

Toen iOS5 uitkwam, heb ik deze direct erop gezet. Tethered jailbreak eroverheen en klaar. In het begin had ik nérgens problemen mee, maar de afgelopen dagen blijft hij continue uitvallen. Dan kijk ik bijvoorbeeld even op Twitter, ben ik klaar en zet ik hem op t lockscreen... En als ik 'm dan weer wil gebruiken istie uitgevallen.

Ik word er ondertussen een beetje gek van. Iedere keer die telefoon weer opstarten met de laptop is gewoon irritant. Bovendien valt hij ook overdag uit wanneer ik op school ben. Kan ik hier iets tegen doen? Eventueel de jailbreak verwijderen of iets anders?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-11, 19:37
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

wat heb je geinstalleerd via cydia?
dat zou ik stapsgewijs verwijderen en als dat niet helpt vermoed ik dat je 2 opties hebt, herstellen naar een oude 4.x.x versie, of herstellen naar 5.0.1 want volgens mij is er geen weg terug naar 5.0.0.
__________________
Bla bla bla...
  #3  
Oud 04-12-11, 03:09
Sliien Sliien is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 21
Standaard

Via Cydia heb ik alleen ins*******us geïnstalleerd... En daar heb ik verder nooit echt problemen mee gehad. Daarom begrijp ik het ook echt niet. Mocht er echt geen oplossing zijn ga ik ook zeker terug naar iOS 4. Bedankt voor je reactie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 blijft uitvallen zlatan1411 iPhone algemeen 1 25-09-11 02:30
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 18:09
Iphone 3GS blijft om herstel vragen na jailbreak spdfrk Archief 1 28-01-10 00:10
Touchscreen blijft maar uitvallen robinX Unlock [archief] 5 31-05-08 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.